Un gram de limba română (9)

Publicat pe

A ajuns mult mai simplu să scriem românește cu „k” în loc de „c”. Facem maaare economie de timp tastând „ke faki” în loc de „ce faci”. 🙂

Tre’ să recunoaștem că e și mai cool; noua scriere ne face cumva superiori celor care învață și se încăpățânează să scrie corect, ca „fraerii”, nu? Zic să căutăm continuu, să inovăm tot mai mult în limba asta fostă latină și fostă tracă. Inovăm repede și grav până nu vom mai reuși deloc să ne înțelegem unii cu alții. 🙂

kkat

10 gânduri despre „Un gram de limba română (9)

    racoltapetru6 a spus:
    Septembrie 26, 2014 la 5:39 am

    Când vom avea probleme mari de comunicare, o să luăm lecții cu ora de la maneliști.

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 26, 2014 la 11:08 am

      Să fim corecți, Petru: nu doar, nu neapărat maneliștii scriu așa. 🙂

    bibliotecaprobota a spus:
    Septembrie 26, 2014 la 8:09 am

    Reblogged this on BIBLIOTECA PROBOTA and commented:
    UN GRAM DE LIMBA ROMANA NU STRICA..

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 26, 2014 la 11:12 am

      Niciodată. 🙂

    ninacremeneanu a spus:
    Septembrie 26, 2014 la 8:24 am

    S-a ivit pe culme Toamna,
    Zâna melopeelor,
    Spaima florilor şi Doamna
    Cucurbitaceelor..””
    m-am gandit sa-ti trimit „”un gram de limba romana””..asezonat cu minunatele culori de afara !! ca in socialul nostru..ciulini si brusturi !!
    si …pls…nu te mai supara pe natie…mai bine spune-ne cf ??(hi,hi) cand ai 14 „catindati” pe lista !!!
    ps. hai sa facem un dictionar de „prescurtari de KKat”!!

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 26, 2014 la 11:12 am

      Da, foarte frumos, mulțumesc mult, am și văzut peisajul în mintea mea. 🙂
      Eu pe nație nu sunt supărat. Observam doar. Atâta vreme cât pe mine nu mă afectează deloc în mod direct, de ce m-aș supăra pe cineva? 🙂
      Când ai 14 candidați pe listă, îl alegi pe cel care îți inspiră cea mai mare încredere. Dar alegi, așa e corect din punct de vedere civic, comunitar.
      Eu făceam, într-o perioadă, dicționar de argouri. Alea-mi plac, denotă multă creativitate. 🙂

    geanina a spus:
    Septembrie 26, 2014 la 9:24 pm

    stii ce imi pare amuzant? cica moda prescurtarilor a trecut. am aflat si eu de la fii-mea. asadar si prin urmare mai exista sanse sa ne intelegem. generatia mica pare ca se da pe brazda…:))

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 26, 2014 la 9:27 pm

      :)) Să-i învețe și pe-ăștia mai măricei. :))

    Ruxandra Ionita a spus:
    Septembrie 27, 2014 la 11:33 am

    E trist cum s-a ajuns sa se scrie asa.

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 27, 2014 la 12:15 pm

      Da, chiar e trist, dar putem fi noi altfel și să-i molipsim, nu să-i obligăm, și pe alții. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

