Ușa mea preferată :)

Publicat pe

Cânt: în căsuța din pădureee… aveau casă trei pitici… vine pupăza și spune… Ce spune pupăza?? 🙂

Tare mult mi-a plăcut locșorul ăsta, nu mă mai dădeam dus. 🙂

usa

9 gânduri despre „Ușa mea preferată :)

    peapetulburi a spus:
    Septembrie 24, 2014 la 1:04 pm

    Ce fain e 🙂

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 24, 2014 la 2:28 pm

      Ca-n povești. 🙂

    samewhiteblue a spus:
    Septembrie 24, 2014 la 1:09 pm

    Vreau să stau şi eu aici. Asta o spune şi Samewhiteblue, nu doar pupăza. Râd!

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 24, 2014 la 2:28 pm

      Fii atentă că suntem deja 3: eu, tu și pupăza. :))

        samewhiteblue a spus:
        Septembrie 24, 2014 la 3:15 pm

        M-ai făcut să râd, şi în aceste momente înseamnă enorm de mult. Îţi mulţumesc!
        O zi edenică!

          drstoica a răspuns:
          Septembrie 24, 2014 la 3:21 pm

          Păi, de-aia ne și mutăm cu toții aici: să râdem împreună. Și dincolo, și dincoace de ușă. :))
          Mulțumesc asemenea!

    Andreotti a spus:
    Septembrie 24, 2014 la 6:48 pm

    Pupăza zice:
    „Hei, ia plecați de-aici”…..că vreau să stau eu la ușa asta toscaneză:)))

    Doc, unde e locușorul acesta?

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 24, 2014 la 8:04 pm

      Andreotti, cum să zică, mă, pupăza așa? Că eu sunt prieten cu ea! :)) Pupăza mă invită înăuntru, cum îmi place mie. :))
      E în Cetatea Făgăraș. Frumos locșor!

        Andreotti a spus:
        Septembrie 24, 2014 la 8:08 pm

        Uite chiar așa, Doc! 🙂 De ce n-ar spune-o? :)))

        Da, e frumoasă Cetatea! Am fost și eu acolo de câteva ori!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

