Te invit prin Centrul Vechi :)

Imagine Publicat pe Actualizat pe

 

Am ieșit la o plimbărică de Zilele lu’ Bucureștiu’. 🙂 Mi-au căzut ochii pe diferite. Asta-i una dintre ele. Mai am, mai pun, că m-au făcut să mă simt bine în peisaj. 🙂centrul-vechi

4 gânduri despre „Te invit prin Centrul Vechi :)

    dana alexandru a spus:
    Septembrie 23, 2014 la 3:38 pm

    ….La multi ani lu’ Bucurestiu’… :),sa cresca mare si frumos.Astept sa vedem si celelalte…diferite 🙂 .Nu mi amintesc,oare Ploiestiul avea „zi/zile”??? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 23, 2014 la 4:12 pm

      Avea, avea, da’ nu le mai știu programarea. 🙂

        dana alexandru a spus:
        Septembrie 23, 2014 la 4:24 pm

        ….sfarsitul lunii mai,curiozitatea nu mi a dat pace.:)

          drstoica a răspuns:
          Septembrie 23, 2014 la 5:19 pm

          Deci, s-au dus pe anul ăsta. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

