Fire de toamnă :)

Publicat pe

 

Toamna pe care am văzut-o eu săptămâna trecută, cât am dat o fugă prin munți. În timp ce acasă, zugravii lucrau cu drag și spor. Le mulțumesc. 🙂toamna

3 gânduri despre „Fire de toamnă :)

    slowaholic a spus:
    Septembrie 22, 2014 la 2:05 pm

    Și eu tocmai am terminat de zugrăvit. Pfeww! Ce bine e acum! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 22, 2014 la 3:32 pm

      Da, și la mine la fel: ce bine! 🙂

    geanina a spus:
    Septembrie 22, 2014 la 8:22 pm

    Frumusica toamna asta! Si, ai invitat-o la noua piscina? 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

