B de la Brașov, Bestial, Bine-Bine… :) (FOTO)

Publicat pe

16Despre Brașov, ce-aș mai putea zice eu de bine care să nu se fi spus încă? Prefer să-ți arăt, să vezi prin ochii mei niște locuri în care m-am simțit excelent! 🙂 Aspect, atmosferă și oameni care mi-au setat cele mai frumoase amintiri posibile! Am să postez separat, cred, latura feminină a Brașovului. Ba mai mult: latura feminin-maternă! 🙂 Ah, ce mămici foarte drăguțe s-au arătat camerei mele foto! 🙂

Merită să ții cont că așa vede un străin de România când vine să viziteze. Dacă-ți place, gândește-te că e parte din țara asta, că e rezultatul muncii unor oameni de pe-aici, că un pic de recadrare n-ar strica. Așa se construiește optimismul: redefinind convingeri vechi, care-ți limitează buna dispoziție, cheful de viață. Apoi, schimbarea percepției, în general, nu mai poate fi oprită. Decide doar că vrei să-ncerci!

L-am găsit în Brașov chiar și pe Adi Despot, de la Vița de Vie. Zilele Prieteniei, în Piața Sfatului. A mers berea de minune cu brașovenii! Și cu brașovencele, normal. Dacă aveam timp de-un shooting, imediat găseam modelul! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

