Seară de vară pe-afară :)

Imagine Publicat pe

fr

4 gânduri despre „Seară de vară pe-afară :)

    Cuvânta a spus:
    Septembrie 8, 2014 la 7:24 pm

    Unde este asta?

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 8, 2014 la 7:45 pm

      Frankfurt.

        Cuvânta a spus:
        Septembrie 8, 2014 la 7:46 pm

        Chiar ma gandeam ca are ceva autentic nemtesc imaginea asta, dar mi-am spus ca exagerez, doar nu am fost niciodata in Germania ca sa stiu.

          drstoica a răspuns:
          Septembrie 8, 2014 la 8:14 pm

          Da, e un aspect arhitectural specific nemților, flamanzilor… Mie îmi place foarte mult! Și pare că și ție. 🙂 Iar într-o bună zi, dacă-ți place suficient de mult și de des 🙂 , vei ajunge fix acolo! 🙂 Eu așa îți doresc dacă îți dorești și tu. Sincer!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

