La adăpostul liniștii…

Publicat pe

N-am cuvinte, las imaginea să se descrie singură. 🙂

Mie mi-a dat o stare de bine dincolo de ce aș putea explica în scris… La Sâmbăta de Sus, Mănăstirea Brâncoveanu.

sds

6 gânduri despre „La adăpostul liniștii…

    Mala a spus:
    Septembrie 4, 2014 la 5:27 pm

    Atunci să lăsăm liniştea să vorbească …

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 4, 2014 la 6:00 pm

      Să lăsăm, mulțumesc. 🙂

    Lavinia a spus:
    Septembrie 4, 2014 la 9:31 pm

    Romania noastra frumoasa!

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 4, 2014 la 9:45 pm

      De acord, Lavinia. 🙂

    ane a spus:
    Septembrie 4, 2014 la 9:41 pm

    Am fost acolo.. am cateva poze postate pe blog cu muntii care se reflecta in lac, zona este mirifica. Am avut privilegiul de a vizita muzeul de la Sambata de Sus.

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 4, 2014 la 9:46 pm

      E a doua oară când merg acolo și pot spune că am simțit foarte plăcut energia locului. Cu tot ceea ce reprezintă el.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

