Stresul. Obligatoriu? De ce?

Publicat pe Actualizat pe

stresLecţia de psihologie. Tema orei: identificaţi factorii cei mai stresanţi în următoarele situaţii:

1. Iei în maşină o autostopistă, o fată tânără şi frumoasă. Brusc, fata leşină în maşină şi o duci la spital. Acest lucru este stresant.

2. Dar la spital, medicii îţi spun că ea este însărcinată şi te felicită că vei fi tătic. Le spui că nu tu eşti tatăl, dar fata susţine că tu eşti! Această situaţie devine foarte stresanta.

3. Aşadar… ceri un test ADN să demonstrezi că nu tu eşti tatăl. La finalul testelor, doctorul îţi spune că eşti infertil şi, cel mai probabil, aşa te-ai născut. Eşti extrem de stresat, dar te simţi totuşi uşurat.

4. Pe drumul spre casă te gândeşti la cei trei copii ai tăi. Ai tăi? Încă mai păstrezi o urma serioasa de stres

5. Îți mai amintești un singur lucru: soția ta era virgină când ai cunoscut-o. Ai numărat lunile până la nașterea primului copil. 9. Sigur 9? Stres

6. Cei trei copii sunt atât de frumoși, cuminți, deștepți, fericiți… și te iubesc atât de mult!…

Un viitor sumbru, îngrijorător este un mod total inutil de a-ți folosi imaginația. De ce să te enervezi că trandafirii au țepi, când te poți bucura că țepii au trandafiri? Nimic nu se va schimba vreodată în cazul lor. Doar în mintea ta poți face schimbarea, poți comuta de pe țepi pe flori, de pe stres pe liniște; de pe supărare pe bucurie; de pe nefericire pe fericire.

Doctorul Bruce N. Eimer spune că durerea poate fi obligatorie. Suferința, însă, este opțională.

„Scopul nostru nu trebuie să fie ignorarea problemelor vieții, ci plasarea personală în stări emoționale și mentale mai bune, în care nu doar să găsim soluții, ci să și putem acționa pentru aplicarea lor.” Anthony Robbins

Am descoperit întâi pe pielea mea cum și cât de bine funcționează metodele antistres. Acum, mă bucur să pot ajuta și pe alții. Hipnoza e una dintre ele. Printre cele mai eficiente!

antistres

5 gânduri despre „Stresul. Obligatoriu? De ce?

    slowaholic a spus:
    Septembrie 3, 2014 la 6:50 pm

    Mi-ai făcut ochii praf cu prima poză. 🙂 E greu să scapi de tot de stres, dar observ că pe măsură ce îmi exersez mintea, încep să mă liniștesc singură din ce în ce mai repede și mai ușor. Cu ceva ajutor de sus, evident. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 3, 2014 la 7:56 pm

      Te simți hipnotizată? 🙂
      Nu știu câți scapă de tot pe parcursul unei singure vieți. 🙂 Dar măcar de jumătate din el, ca să mai avem timp și de altceva. 🙂

        Mirela a spus:
        Septembrie 3, 2014 la 10:21 pm

        Crezi ca avem mai multe vieti ? Si daca le avem, crezi ca tinem minte in urmatoarea/rele ce am invatat inainte ? Eu cred ca ar trebui sa o luam de la capat de fiecare data, asa ca prefer sa fie doar asta si apoi sa ne intoarcem in sferele inalte din care am fost trimisi (izgoniti ? ) aici, ajunge una ! 😀

          drstoica a răspuns:
          Septembrie 3, 2014 la 11:36 pm

          Eu, da, cred că avem mai multe vieți. Se explică mai logic unele lucruri care ni se întâmplă. Nu ținem minte ce am făcut în viețile trecute, dar odată niște lecții învățate, ele nu se mai repetă într-o altă viață. Totul arată ca o școală. Viața și clasa. 🙂
          N-aș spune că suntem izgoniți. Venim de bună voie ca să învățăm, să evoluăm. Sufletul nu se complace precum egoul în ignoranță. Eu nu mă consider un om suficient de înțelept pentru a-mi părea rău că vin, revin și tot așa. Mă bucur că trăiesc și profit de viața pe care o am ca și când ar fi singura. Ceea ce gândesc și fac acum îmi decide aspectul următoarei vieți, cred.
          Lucrând regresii în alte vieți cu oamenii, am realizat ce înseamnă emoții vindecate în mod fantastic prin retrăirea, acceptarea și recadrarea lor.
          Iar dacă am fost izgoniți, nu s-a întâmplat din sfere mult prea înalte. 🙂 Din cele mai înalte, spiritul nu se mai întoarce aici, fiindcă a învățat ceea ce avea de învățat.

            Mirela a spus:
            Septembrie 4, 2014 la 9:14 am

            Cine știe cum e, de fapt. O să aflăm, garantat.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

