Mi-ar plăcea să locuiesc aici :)

Publicat pe Actualizat pe

Să am un apartament ‘colo, sus, în turn.

Să privesc orașul-cetate de la înălțimea norilor.

Să mă întâlnesc în fiecare zi pe holuri cu spătarul X, cu nobilul Y, cu principesa Z… 🙂

„Sărut mânușițele, alteță! Unde-ați plecat?”

„La bal. Cântă Holograf. Vii să dansăm?” 🙂fagaras

2 gânduri despre „Mi-ar plăcea să locuiesc aici :)

    geanina a spus:
    Septembrie 2, 2014 la 6:34 am

    Eu zic ca ar fi buna si o garsoniera , asa pe la parter. Iar dupa ce iti gasesti si o principesa serioasa, impreuna faceti un credit si va luati un turn…:)

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 2, 2014 la 9:40 am

      🙂 Era plin castelul de principese serioase! Problema e că nu mai erau în viață. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

