Prin ochii tăi cum se vede? :) (Video)

Posted on Updated on

ref2ADN-ul o spune foarte clar: suntem diferiți. Putem încerca să semănăm, pe ici, pe colo. Dar în niciun caz să ne copiem unii pe alții. Ți se pare ok ce spun, da? Atunci, hai să-i respectăm pe oameni și regulile lor de viață. Hai să nu mai vrem încontinuu ca alții să aibă aceleași păreri, aceleași aspirații, aceleași nevoi, aceleași dureri, aceleași plăceri cu ale noastre!

Când, într-o conversație, tind să-mi impun punctul de vedere ca fiind adevărul absolut, mă gândesc imediat la asta: suntem diferiți și e firesc! Gândesc prin prisma unui luuung set de experiențe proprii de viață. Orice mică sau mare hotărâre o iau în funcție de TOATE experiențele subiective pe care le-am trăit, în felul în care le-am trăit. Prin urmare, nimeni nu va putea vedea lucrurile fix ca mine.

Ori de câte ori ți se pare că un om, un lucru, un eveniment e rău, dă-ți un minut de liniște și recadrează situația. E simplu. Mută-te un pas în dreapta… sau în spate, privește din alt unghi, vezi și ceea ce nu vrei să vezi, adu în atenție argumente pe care le ocoleai și vezi dacă nu cumva realitatea poate arăta și altfel decât a ta.

Viața e 100% percepție. Realitatea e subiectivă, niciodată obiectivă. Câte minți, atâtea percepții, atâtea realități. Nu, nu e anormal. Doar trebuie să ne obișnuim cu asta.🙂 Și lumea devine mai liniștită, mai frumoasă, mai promițătoare.

refUite mai jos, în video, cum înțelege fiecare

ce poate,

ce vrea,

ce-i place.🙂

Uite și în imaginea alb-negru ce înseamnă să deschizi cadrul din ce în ce mai larg. Apare o altă viziune, altă situație decât cea pe care te încăpățânai să o vezi, chiar dacă nu ducea la nimic bun. Doar pentru a ți se spune că ai dreptate? Te-ai născut să fii fericit, nu perfect!

12 thoughts on “Prin ochii tăi cum se vede? :) (Video)

    ricamihai13 said:
    August 29, 2014 la 8:09 am

    adevărat…………

      drstoica responded:
      August 29, 2014 la 11:23 am

      Hmmm… da. Asta înseamnă să ne dăm voie să fim liberi. Nouă înșine și unii altora.

    slowaholic said:
    August 29, 2014 la 8:50 am

    Cum scrii tu ce am nevoie să citesc fix când am nevoie.🙂

      drstoica responded:
      August 29, 2014 la 11:24 am

      🙂 Mă bucur să postez un text de folos.

    Mala said:
    August 29, 2014 la 12:14 pm

    Doc…. hmmmm, zău dacă pricep oareşce! Înţeleg textul rumen da’ m-ai băgat în ceaţă la filmuleţ. Ca reclamă da, e ceva ce merge, ce prinde şi atrage dar pe cuvîntul meu dacă nu vreau să aflu şi ce spune personajul principal!

      drstoica responded:
      August 29, 2014 la 12:57 pm

      Corect, scuze, ăsta-i tot farmecul: să înțelegem ce spun ăia ca să ne înțelegem percepțiile.🙂
      Am „reparat”.🙂
      Spotul e genial!

    incredibleyoung said:
    August 29, 2014 la 2:39 pm

    :))

    Diana said:
    August 29, 2014 la 10:55 pm

    Ei… uneori orgoliul nu ma lasa sa dau dreptate si altuciva. Mi se pune pe minte cu un val pe ochi. Ma face incapatanata si sa ajung la autosuficienta. Apoi regret.

      drstoica responded:
      August 29, 2014 la 11:10 pm

      Când apare regretul, e semn că mintea își dă voie să devină mai profundă și să transforme încet acel obicei. Și ne vom agăța din ce în ce mai rar de el, fiindcă se instalează ceva care ne șoptește: „ok, hai să vedem care-i soluția, nu contează dacă X crede că am dreptate sau nu”. Fiindcă chiar nu contează. Suntem diferiți și e firesc.

    geanina said:
    August 31, 2014 la 8:31 am

    Si ce fac daca eu sunt fericita numai daca e asa cum zic eu!!!:)
    Filmuletul e tare fainut! M-a facut sa zambesc si pana la urma e tot ce conteaza…;)

      drstoica responded:
      August 31, 2014 la 5:11 pm

      În cazul ăsta, merită să descoperi cum poți fi fericită și atunci când se întâmplă cum zic alții.🙂
      Fix ca-n viață e filmulețul. Avem „n” variante de a percepe (înțelege) lucrurile. Amuzant, de acord.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

