Și-am apărut la RTL :) (FOTO)

Publicat pe Actualizat pe

000De RTL știe toată lumea. O televiziune germană cu sediul în Koln. Multe canale, dedicate în special divertismentului. Noi, pe cablu, avem două.

Umblam hai-hui prin oraș când dau nas în nas cu o emisiune live, făcută pe un frumos pasaj pietonal, printre magazine, trecători și raze de soare. Un show de lipeală pentru tineri, din câte mi-au explicat producătorii. Se putea câștiga un smartphone de ultimă generație. Fetele se înscriau pe net, cu poză, iar apoi, calculatorul trăgea la sorți pe cine urma să fie invitat în emisiune timp de-o țigară. În fine, nu era ceva foarte spectaculos. Se intra în direct, odată la vreo 5-10 minute, în cadrul unui show-mamă, dar n-am înțeles mare lucru din ce se întâmpla acolo, în limba germană.

Atmosfera era destinsă, lumea căsca gura, momentele de muzică și dans amuzau în mod real, iar eu făceam poze de credeau trecătorii că-s unul din echipa tv. 🙂 M-au dat și la televizor, că, probabil, păream interesant cum urmăream tot timpul pe alții prin ochiul camerei foto. Când le-am mai spus și că nu-s neamț, s-au simțit și mai bine. 🙂 Dintre ei, un operator de sex feminin mi-a dedicat atâtea cadre live, încât am stat să număr pozele pe care i le făcusem eu ei. Nu mă depășise. 🙂

După cum vedeți, bietele măicuțe prind viață și emană energie cât să ajungă la tot spectatorul, moșii uită de bătrâneți și imobilități și se aruncă-n sus și-n jos, cântând cu mare drag de viață pentru încă 50 de ani de acum înainte, iar acel grup fioros de muzicieni supărați… ei, bine… concurs: ce credeți că interpreta grupul??? Aștept răspunsuri pe adresa redacției. Adică, aici. 🙂

Individul în alb, cu ochelari multicolori, era un dansator al străzii. Se băga în seamă cu toată lumea, prin tot orașul, iar omul negru, cu barbă, din stânga pozei, încălțat cu un adidas și-un pantof, îi făcea concurență. Dar simțea că nu-l poate bate pe alb și se oprea, nu mai dansa. 🙂

12 gânduri despre „Și-am apărut la RTL :) (FOTO)

    slowaholic a spus:
    August 20, 2014 la 6:31 pm

    Hihihihihi. Uite că ești acum și vedetă TV, nu numai radio. 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 20, 2014 la 6:56 pm

      Da, nici mama nu m-a văzut, da’ știe că i-am spus eu. :)))

    ane a spus:
    August 20, 2014 la 7:18 pm

    Ce nr. are imaginea unde esti tu? O fi cea de sus? vedeta TV 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 20, 2014 la 8:06 pm

      :)) Eu sunt în imaginea din spatele camerei foto. :))

        ane a spus:
        August 20, 2014 la 8:12 pm

        :)) pai da, atunci nu scrie „”am aparut la RTL.. (foto) eu am crezut ce am citit, n’est pas?

          drstoica a răspuns:
          August 20, 2014 la 8:55 pm

          Am zis: „Am apărut la RTL”, nu în fotografiile făcute de mine. :))

    Ana a spus:
    August 21, 2014 la 8:57 am

    Pai si de ce n-ai pus si pozele pe care don’soara simpatica ti le-a dedicat intens? 😉

      drstoica a răspuns:
      August 21, 2014 la 9:59 am

      Nu, nu. Ea mă filma în timp ce se transmitea live pe RTL. 🙂 Cadrele ei erau filmate; ale mele, fotografiate. 🙂 Eu doar mă vedeam pe un ecran de control pe care-l aveau ei acolo. 🙂

        Ana a spus:
        August 21, 2014 la 12:19 pm

        Am inteles gresit… 😀
        Pai uite asa ai fost vedeta! 😉

          drstoica a răspuns:
          August 21, 2014 la 1:27 pm

          Da, nici n-a avut RTL vreodată o așa vedetă de spectator întâmplător. 🙂

    zaraza26 a spus:
    August 22, 2014 la 2:26 pm

    Era o intrebare pe acolo… Grupul interpreta o melodie de la Ozon? Poate „Dragostea din tei”? Sau alta melodie romaneasca?

      drstoica a răspuns:
      August 22, 2014 la 3:22 pm

      Nu chiar. Dar iată ce! 🙂 Perfect asortată cu aspectul flăcăilor. Și mai făceau și treaba cu degetul la obraz. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

