Ce e focul?

Publicat pe

Dacă vrei să te încălzești puțin… 🙂 dacă vrei să vezi cât sunt eu de fierbinte de la focul ăsta… 🙂 dă-te mai aproape!

Adevărul e că iubesc focul, chiar dacă sunt semn de apă.

focul

14 gânduri despre „Ce e focul?

    ricamihai13 a spus:
    August 20, 2014 la 7:45 pm

    focul înseamnă atât de multe……..

      drstoica a răspuns:
      August 20, 2014 la 8:05 pm

      Mult mai multe decât știm noi. Înainte de toate, cred că înseamnă viață.

    Mala a spus:
    August 20, 2014 la 9:08 pm

    Mie mi-e aliat…şi-l potenţez pentru că-s semn de aer ! 😀
    Dincolo de semnificaţia astrală, fotografia e faină rău de tot, Doc!

      drstoica a răspuns:
      August 20, 2014 la 9:18 pm

      Vezi? Io-s de apă și tot mi-e drag, nu-l sting, ba dimpotrivă. 🙂
      Mulțumesc de apreciere. A știut că-l fotografiez, îmi pregătisem aparatul dinainte de a fi aprins. Și s-a făcut frumos, frumos. 🙂

    Ana a spus:
    August 21, 2014 la 8:58 am

    Cred ca este unul dintre cele mai puternice elemente…si eu sunt semn de apa si iubesc cu ardoare focul…

      drstoica a răspuns:
      August 21, 2014 la 9:57 am

      Așa e. Fără să însemne că celelalte 3 elemente nu-s la fel de puternice. Fiecare în parte, științific ori spiritual, înseamnă viață.

    Mélanie a spus:
    August 21, 2014 la 3:40 pm

    cele 3 zodii acvatice adora focu’… ba se si joaca sau „jongleaza” cu el pân’ se ard ori ba… 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 21, 2014 la 9:13 pm

      Corect, Melanie!!! 🙂

    racoltapetru6 a spus:
    August 21, 2014 la 4:36 pm

    Se poate și ceva gheață pe lângă foc? Pentru moderație, nu de alta…

      drstoica a răspuns:
      August 21, 2014 la 9:13 pm

      Gheață? Cu un whisky mic? :))

        racoltapetru6 a spus:
        August 22, 2014 la 7:26 am

        Cu unu’ mic nu mă complic! 😉

          drstoica a răspuns:
          August 22, 2014 la 11:05 am

          Îl facem mare, de valoare! 🙂

    Linda Sue a spus:
    August 23, 2014 la 5:03 pm

    Bella fotografia!

      drstoica a răspuns:
      August 23, 2014 la 5:37 pm

      Thanx a lot! The fire is a king! I am just his photographer. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

