Uf, ce răsturnare de situație! :)

Publicat pe

Iată că apare și adevărata ei jumătate! S-au luat în brațe, iar celălalt le-a și făcut câteva poze de grup în doi. 🙂 Eu n-am surprins momentele respective, decât cu ochiul. 🙂

Îmi pare rău să-i dezamăgesc pe cei care sperau că flăcăul postat zilele trecute va pupa și el ceva la ea… 🙂

11

22

11 gânduri despre „Uf, ce răsturnare de situație! :)

    zaraza26 a spus:
    August 18, 2014 la 10:07 am

    Hihi! Hahaha!
    In plus, habar n-aveam ca tipa are pe bluza o… pisica!!! 😀

      zaraza26 a spus:
      August 18, 2014 la 10:10 am

      Ce mi-a sugerat distanta afectiva dintre ei e modul cum isi tinea tipa picioarele. Le tine la distanta, tipic pentru o femeie care nu are intentia sa se apropie intim de acel barbat.

        drstoica a răspuns:
        August 18, 2014 la 10:42 am

        Exact! În mod conștient sau inconștient, atunci când nu există un „interes” afectiv, spațiul intim personal rămâne „neviolat”. 🙂 Iar picioarele și mâinile „vorbesc” cel mai clar despre așa ceva. Ea și le ține la distanță chiar și atunci când își apropie urechea de tipul cu ochelari. El o place, da. 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 18, 2014 la 10:39 am

      Pentru că mie-mi plac pisicuțele, am observat imediat! Și-am admirat, am privit pisica în ochi! :))

    danaalexandru a spus:
    August 18, 2014 la 12:23 pm

    🙂 si eu care visam la un love story pt cei doi….tre’ sa revin cu picioarele pe pamant.sau cu ,,,capul 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 18, 2014 la 12:32 pm

      E foarte indicat să visezi frumos. Dar pentru ca visurile tale să se împlinească, ele trebuie să se refere la tine. 🙂 Pe ceilalți îi observi și-i lași să fie ceea ce vor ei să fie. 🙂

    ane a spus:
    August 18, 2014 la 7:44 pm

    Te-ai distrat in vacanta :))

      drstoica a răspuns:
      August 18, 2014 la 7:52 pm

      Se vede, nu? :))

    Mala a spus:
    August 18, 2014 la 8:33 pm

    Hahaha…şi şi-a văzut de direcţie omu’ !

      drstoica a răspuns:
      August 18, 2014 la 8:43 pm

      Bună direcție! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

