Tu ce zici: îi pupă mâna sau nu? :)

Publicat pe

În Piața Sfatului din Brașov, i-am surprins pe cei doi într-o postură neclară. Ea face un lucru, el parcă se pregătește de altceva. Or ajunge la un consens? I-o plăcea și ei ce vrea el? Tu ce crezi: pupă sau nu pupă? 🙂

DSC_1228sm

14 gânduri despre „Tu ce zici: îi pupă mâna sau nu? :)

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 2:31 am

    🙂 pai daca a abordat o cu un”sarut mana”…teoretic,pupa.Practic,el pare cam timid…ea,un pic fastacita,dar parca mai stapana pe situatia ,sa zic asa.:)) Ce sa zic…cu pupatura de mana nu cred sa se lase,dar cu o invitatie la o cafea,cred ca da.Si nici ea n.ar zice nu.Asa i vad eu…si cica ma pricep la „lipeli”din astea.:)))

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 12:38 pm

      Și dacă eu ți-aș spune că nici nu pupă, nici cafea nu bea cu ea? 🙂 Că are pe altcineva? 🙂

    racoltapetru6 a spus:
    August 17, 2014 la 5:57 am

    Mie mi se pare că femeia-i hotărâtă să-l expedieze, iar el e timid și indecis. Deci nu se lasă cu pupături, cel puțin pe moment. Dar perseverența poate da rezultate, în timp.

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 12:39 pm

      Bună citire, Petru! 🙂 Pentru moment, sunt de acord cu tine: nu se lasă decât cu privirea lui în josul ei. 🙂

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 6:31 am

    Eee,pare si ea mai nepasatoare,mai inabordabila….tocmai,ca sa persevereze si el putin.Daca ma uit la imaginea toata,ii vad pe cei doi tineri peste 50ani asemenea cuplului adorabil de batranei.adica in in final,el nu nu doar pupa mana,dar o si cere si o tine strans pana la adanci batraneti.Eu asa vreau sa i vad 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 12:40 pm

      Nu știu cum o să fac, dar sper să-i mai întâlnesc și după 50 de ani. Sunt deja curios. 🙂

    Mala a spus:
    August 17, 2014 la 10:25 am

    Nu pupă! Ea arată direcţia… şi cam atît. În schimb, tu Doc, în acel moment, cred că ai fost fotografiat! 😀

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 12:41 pm

      Doar cu direcția cred și eu că rămâne el. :))
      Eu, fotografiat? De cine? Ce știi tu și eu nu știu? Arată-mi! :))

        Mala a spus:
        August 17, 2014 la 8:35 pm

        :)))) D’apoi, colo-n fund(al)ul pozei e un tînăr îmbrăcat în albastru …

          drstoica a răspuns:
          August 17, 2014 la 8:38 pm

          Eh, acu’ aștept să mă văd și eu pe net, ca fata asta. :))

          Mala a spus:
          August 17, 2014 la 8:39 pm

          Eeeeee, hai că m.am uitat mai bine ! Pare a fi un ‘selfie’ de cuplu … :))))))

            drstoica a răspuns:
            August 17, 2014 la 8:51 pm

            :))) Cam da.

    ricamihai13 a spus:
    August 17, 2014 la 10:34 am

    nu pupă și nici nu-i atent la ce spune, el e cu gândurile lui; el se uită la copanele ei iar ea încearcă să-i distragă atenția

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 12:43 pm

      Bravo, Mihai, e un bun exemplu de citire a limbajului nonverbal! Dacă insiști să studiezi așa ceva, îți va prinde tare bine în viața de zi cu zi. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

