Hopaaa!… :)

Publicat pe

„Dar ce-avem noi aicea?!” Mi se pare mie sau…? Ce îl invită fata să pupe și el aproape că nu poate? 🙂

DSC_1229sm

16 gânduri despre „Hopaaa!… :)

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 3:41 pm

    Ce ti place sa te joci cu noi.:))dupa ce ne am dat cu parerea daca el pupa sau nu…acum iar… am impresia ca tu stii si finalul ,dar ne fierbi putin :))

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 4:38 pm

      :)) Păi, nu joacă e asta? ce poate fi altceva? 🙂
      E un exercițiu de a „citi” limbajul nonverbal din foarte puține imagini. Cu cât reușește s-o facă mai bine, cu atât un om are mai mare dreptate când, aproape zi de zi, spune: „îl cunosc foarte bine pe X !”. 🙂

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 3:43 pm

    Dar raman la parerea mea…ii vad si peste 50ani impreuna.

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 4:39 pm

      Dacă or vedea și ei pozele astea pe-aici, plus comentariile, poate vor face ceva să dureze măcar 50 de ani. 🙂
      Chiar mi-ar plăcea să-i găsesc pe acești oameni.

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 4:45 pm

    Hai ,gaseste i…poate ne pun si nasi.:)))

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 4:58 pm

    Eu ii vad potriviti unul pt altul…dincolo de pupa ,nu pupa…de gesturi si pozitia corpului….ii vad frumosi si impreuna.Mi se par simpli,naturali,autentici….cum as mai spus,el intimidat poate de frumusetea ei,sau din fire,ea,un pic fastacita.:)Dar s ar lega ceva intre ei,nu ar fi o poveste din asa navalnica,arzatoare,care parjoleste tot cand se termina.Ar fi mai degraba,o relatie,uite inceputa banal,vor fi poate prieteni buni,isi vor cladi in timp si cu rabdare o relatie.Si asta ma face sa i vad uniti si peste 50ani.Daca i.am citit bine sau nu,nu stiu,dar mie asa mi par….sar mi ar placea sa i vad

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 5:20 pm

      De cele mai multe ori, când privim la ceilalți, vedem ce am vrea noi să fie ei sau, dimpotrivă, ce n-am vrea să fie. 🙂 Proiecții personale care să ne definească pe noi.
      Dacă ai putea ieși puțin din film, dacă ai coborâ de pe scenă, ce ai mai vedea la ei doi? 🙂

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 5:02 pm

    Scuzati greselile…scris in graba…in timpul gatitutui.:)

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 5:45 pm

    Ah.. cum ma cobori tu la realitate,cand teseam si eu o poveste frumoasa de dragoste.:)Nu stiu,cand i am privit prima data,am zis ca sunt frati.Apoi,ca orice femeie,m.am uitat repede la inelar,sa vedem ce gasim.:))Apoi mi a luat o imaginatia la vale .:) Aaa,am mai vazut cativa ani intre ei,nu multi,cativa,o distanta dar am pus o pe seama faptului ca nu se cunosc bine.Ce nu mi a placut in toata imaginea:ca nu zambesc…la naiba,asa tineri si sa nu zambeasca??,Ea parca ar schita un semi zambet…el,nimic.Pai

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 5:48 pm

    Pai chiar si necunoscuti sa fie,si tot ar fi trebuit sa fie mai zambitori.Zic eu….mai studiez inca …poate mai zaresc ceva

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 6:57 pm

    Gata…m.am prins…sunt in piata sfatului,e ceva concert pt ca e cam aglomerat si toti sunt cu ochii cam in aceeasi directie…el o opreste sa o intrebe ceva,o adresa,ea nu aude din cauza zgomotului si se apleaca cu urechea spre el…o scena banala….lipsesc totusi zambetele :).Se poate naste un love story care sa tina ever forever,dar asta e numai ALEGEREA lor,depinde numai de ei.:) Zisei bine,domnu’doctor???

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 7:39 pm

      🙂 Îți plac poveștile frumoase de dragoste, nu? 🙂
      Nu prea era concert. Era doar multă animație. Vedem în curând cum e cu acel love story for ever. 🙂

    danaalexandru a spus:
    August 17, 2014 la 7:49 pm

    O,daaa…imi plac la nebunie…in filme,in carti si realitate.. Sunt visatoare rau…sau un pic naiva….nu cred sa ma schimb vreodata la capitolul asta.:) O sa astept cuminte sa vad finalul….dar in minte mea e tot love story cu happy end,ca doar daca nu i cu happy,inseamna ca nu i the end,,nu asa era vorba??:)))

      drstoica a răspuns:
      August 17, 2014 la 8:25 pm

      Corect! 🙂

    zaraza26 a spus:
    August 18, 2014 la 10:02 am

    Eu vad doi tineri din care unul e atent la aparatul ala, iar ea, o tanara, se apleaca sa prinda ceva detalii verbale, intre ei nu e o relatie, poate ea ar vrea, nu neaparat de la el, ci doar asa, se „lipeste” ca o pisica, atitudine feminina prin excelenta. 🙂 Si atat. Nu-i vad „impreuna” nici acum nici peste 50 de ani, nici peste 5. N-am de unde sa stiu. Prin definitie oamenii tind in mod natural sa se apropie. Dar prejudecatile si convingerile doar, ii despart. Mai este adevarul ca nu putem fi impreuna fiecare cu toti, si atunci selectam pe baza afinitatilor, pe baza feeling-ului, a simpatiei spontane. Viata ne apropie si ne desparte cararile. Fara nimic rau in asta. Sau bun. 😉

      drstoica a răspuns:
      August 18, 2014 la 10:51 am

      Cam corect, da! 🙂 Doar atât de adăugat: mai mult el ar vrea cu ea decât ea cu el. 🙂 Însă, așa cum scriai, la ea este acea atitudine tipic feminină, pisicească, dorința de a stârni admirația, de a atrage atenția. Doar că ceva o ține la distanță. Și pe el de asemenea. Ea e stăpână pe situație, el nu. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

