În fața porții :)

Publicat pe

Stau, mândro, la poarta ta,

Cea din Alba Iulia. 🙂

ai

9 gânduri despre „În fața porții :)

    Romana a spus:
    August 13, 2014 la 4:45 pm

    Mandru, esti tu! 😛

      drstoica a răspuns:
      August 13, 2014 la 4:51 pm

      Și vrei să stai la poarta mea? 🙂

    ricamihai13 a spus:
    August 13, 2014 la 7:07 pm

    chiar e un motiv de mândrie!!!! 🙂

      drstoica a răspuns:
      August 13, 2014 la 7:11 pm

      Mihai, de mândrie nu prea e, că poarta aia nu există datorită mie. Dar de admirație, da. 🙂

    Ana a spus:
    August 14, 2014 la 9:36 am

    abia astept 😉

      drstoica a răspuns:
      August 14, 2014 la 10:27 am

      acu’ vine! 🙂

    Poteci de dor a spus:
    August 14, 2014 la 9:59 am

    Îmi era dor tare de poarta asta!

      drstoica a răspuns:
      August 14, 2014 la 10:28 am

      De-aia-mi vine să mă mai apropii o dată de ea. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

