Dantelă în piatră

Publicat pe

Kölner Dom sau Catedrala din Köln. După Basilica San Pietro de la Vatican, aceasta este, probabil, cea mai impunătoare construcție de gen din Europa. Imensă! Dantelă în piatră. Nimic nu a fost pus acolo la voia întâmplării, nici măcar un cub din ăla de granit. În fața ei, te simți mic… Înăuntru, gura ți se cască involuntar și așa rămâne. Fabulos!

4 gânduri despre „Dantelă în piatră

    Mirela a spus:
    Iulie 25, 2014 la 7:31 pm

    Vino pe la mine sa vezi si Domul din Milano, si acolo tot cu gura cascata ramai si te simti cat o furnica. E pe la jumatea postarii : http://prinpreajma.wordpress.com/2013/07/16/milano-vazut-de-mine-candva-2/

    Stilul gotic, e batrana Europa plina de frumuseti : http://www.turismistoric.ro/2012/08/topul-celor-mai-frumoase-catedrale-gotice-din-lume/

    Iti dai seama ca nu-ti ajunge o viata sa vezi tot ce ascunde lumea asta, mai celebru sau nu neaparat ? Viata si bani sa ai, ca in rest…. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 25, 2014 la 8:01 pm

      Am văzut Domul din Milano. Frumos, într-adevăr. Mulțumesc.
      Eu l-am văzut aici: https://drstoica.wordpress.com/2009/10/13/milano-asa-cum-nu-o-intereseaza-pe-eba/
      și aici:
      https://drstoica.wordpress.com/2008/12/04/il-duomo-di-milano/
      🙂
      Domul din Koln are cea mai mare fațadă a unei catedrale din lume. E… uf, n-am cuvinte să-l descriu! Gotic, binențeles. Toată arhitectura catolică din Vestul medieval e gotică.
      Corect, e muuultă artă la superlativ în întreaga lume! Viață avem. Banii se fac. Doar dacă nu cumva am inversat rolurile: din stăpâni, am devenit supușii banilor și stăm să ne rugăm de ei să apară. 🙂 Eu nu vreau să fiu în puterea banului, nu mă tem de el sau de lipsa lui. Vreau să fiu stăpânul lui, să dispun de el așa cum îmi este mie mai bine, să folosesc energia lui extraordinară. Și, în felul ăsta, vine singur, singurel… 🙂

    anaulmanu a spus:
    Iulie 26, 2014 la 11:51 am

    Mie îmi place Catedrala Notre Dame din Rouen. E cea mai înaltă catedrală gotică din Franța:)

      drstoica a răspuns:
      Iulie 26, 2014 la 12:00 pm

      Da, frumoasă! În Franța, unde cam toate marile catedrale sunt Notre Dame. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

