Străzile, chinezii și doi oameni triști (foto)

Publicat pe Actualizat pe

Pe mine, străzile din fotografii m-au cucerit definitiv! Ce-i drept, m-am lăsat cucerit de multe străzi pe care le-am luat la pas, de-a lungul anilor…

În zona asta, de fapt în piața postată cu vreo două zile în urmă, stăteam, lingeam o înghețată 🙂 , priveam cerul, urmăream oamenii și-i păstram pe cardul camerei foto atunci când mă impresionau cu ceva.

Am constatat un lucru: numărul turiștilor chinezi tinde să egaleze numărul emigranților din aceeași țară. 🙂 Iar aici, în zonă, am văzut cea mai frumoasă chinezoaică ever, pe care n-am putut-o fotografia fiindcă era fix în fața mea, la unul, doi metri. Aproape că o puteam atinge. 🙂

Stând în fund pe treptele Primăriei din Frankfurt, în piața de care vorbesc, vin doi copii la mine. Indieni sau pakistanezi, ceva. Foarte simpatici și respectuoși. Unul, mai înăltuț, avea, cred, vreo 15 ani. Celălalt, mai mic și foarte plinuț, presupun că era undeva pe la 12 ani. Mă salută amândoi, iar cel mare se interesează (în engleză) dacă n-am văzut pe cineva care a luat un bagaj „de aici, de lângă stâlp”. Nu văzusem. De ce? întreb. „Era bagajul nostru”, zice el în continuare trist. „L-am lăsat câteva secunde, cât am făcut și noi o poză împreună. Când ne-am uitat, nu mai era. Imediat a dispărut”, zâmbi el amar. Mi-a părut atât de rău, încât îmi venea să caut hoțul împreună cu ei. Dar unde să-l găsești într-un furnicar imens cu turiști și băștinași deopotrivă. Nu, nu vă gândiți că fusese neapărat un etnic de-ai noștri. Sunt destui de alte nații pe-acolo. Inclusiv nemți; îi au și ei pe-ai lor.

4 gânduri despre „Străzile, chinezii și doi oameni triști (foto)

    Mala a spus:
    Iulie 23, 2014 la 7:29 pm

    Pe mine mă fascinează feţele oamenilor… atît de multe pot citi în ochii şi ridurile lor!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 23, 2014 la 7:36 pm

      Rezonez perfect cu tine!
      Voi veni și cu fețele oamenilor, dar să am timp pentru selectarea lor. 🙂 Bine, eu voi veni mai mult cu fețele oamenilor de sex contrar mie. 🙂 Nu ș’ cum se face, da’ nu le văd aproape decât pe ele. 🙂

        Mala a spus:
        Iulie 24, 2014 la 8:43 am

        Nu ş’ cum se face da’ te-nţăleg perfect! 😀 Aparenţa nu înşeală esenţa…

          drstoica a răspuns:
          Iulie 24, 2014 la 11:41 am

          Până la urmă, oameni suntem, copii facem, nu? :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

