KaiserDom – Frankfurt (FOTO)

Publicat pe Actualizat pe

DSC_7575dhdrsmKaiserdom sau Catedrala Împăraților, din Frankfurt. Construit(ă) în secolele 13-15. Nefiind niciodată o episcopie, denumirea oficială este Biserica Sfântului Bartolomeu. Are o înălțime de 95 de metri și era cea mai înaltă clădire a orașului înainte de apariția zgârie-norilor. Kaiserdom a fost construit pe locul unui fost palat imperial roman (carolingian), iar în secolele 14-18, aici erau aleși, apoi și încoronați capii Sfântului Imperiu Romano-German.

O veritabilă construcție gotică de un roșu interior foarte frumos. Grupurile statuare în mărime naturală sunt deosebite. Și, ca în orice biserică catolică, liniștea te pătrunde și te invită la introspecție, te mângâie plăcut pe interior. Până ce apar turiștii chinezi. 🙂

4 gânduri despre „KaiserDom – Frankfurt (FOTO)

    Ana a spus:
    Iulie 21, 2014 la 8:58 am

    Intotdeauna m-au impresionat bisericile catolice si , in mod special , statuile din interior.Unele sunt atat de reusite ca-mi dau senzaia ca vor vorbi cu mine, daca ma hlbez timp indelungat la ele.

      drstoica a răspuns:
      Iulie 21, 2014 la 9:54 am

      Recunosc că și eu, de mic copil, am fost foarte impresionat de liniștea acestor biserici, în care oamenii vin tocmai pentru a se regăsi pe ei înșiși și nu pentru a bârfi câte-n lună și în stele.

        Ana a spus:
        Iulie 21, 2014 la 2:11 pm

        Da , adaug si asta la ceea ce am scris deja…

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

