Fratele meu din Frankfurt

Publicat pe Actualizat pe

ochiAm bătut cu el „give me five”, ca băieții. Un singur pas ne despărțea. Și un geam. 🙂

Când am apărut după colț, m-am și speriat trezindu-mă umăr la umăr cu fratele. 🙂 Nu mai era nimeni în zonă. S-a uitat de sus la mine, a întins mâna spre cer, și-a lipit-o de geam, așa că am făcut la fel. Mă privea calm, aproape absent, ca și când întreba într-o doară: „Hai, nu dai și tu o bere pe vremea asta?”. Am tăcut, că nu știam în ce limbă să-i răspund. 🙂

Ca un mare șef de trib, s-a retras încet 2-3 pași. Părea atât de de treabă, încât l-aș fi luat acasă. Era barosanul găștii din cartier, se vedea pe el. Vreo 50 de ani, așa scria pe o plăcuță alăturată. Zen. Nimeni nu-l deranja. Și nimic. 🙂 A mai apărut o cucoană. Una de-ale lui Cervantes, după grai. Când a văzut ditamai „omul negru” atât de aproape, a înghițit greu și și-a strigat impresionată toată familia. De la prea multe strigături, pr’etenu’ s-a-ntors cu spatele și s-a depărtat ușor. Până i-a venit familia conchitei, gorila era departe, n-a mai avut ce să vadă. 🙂

bro

18 gânduri despre „Fratele meu din Frankfurt

    Ana a spus:
    Iulie 18, 2014 la 6:37 pm

    Pana si frate-tu s-a intors cu spatele la lipsa de civilizatie…
    Ma intreb cine o fo fost acolo omul si cine animalul? [vorbeam de conchita]

      drstoica a răspuns:
      Iulie 18, 2014 la 6:44 pm

      Femeia era doar entuziasmată de ce vedea. 🙂 Exagera, probabil, dar nu făcea nimic rău cu asta. Gorila nu aude de dincolo de geam.

        Ana a spus:
        Iulie 18, 2014 la 6:46 pm

        Cred ca gorila,la varsta de care ai scris ca o avea,cunostea deja turistii agitati…

          drstoica a răspuns:
          Iulie 18, 2014 la 6:47 pm

          Îmi închipui că nimic nu le mai poate agita pe gorile din ceea ce văd la un turist…

            Ana a spus:
            Iulie 18, 2014 la 6:48 pm

            😄😄😄

    Doru a spus:
    Iulie 18, 2014 la 6:44 pm

    Intuisem că merită să aștept continuarea …
    Aferim!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 18, 2014 la 6:46 pm

      🙂 Mulțumesc, Doru! De fapt, e meritul fratelui. 🙂

    dagatha a spus:
    Iulie 19, 2014 la 9:15 am

    😆
    Uite aşa mi-ai depăşit orizontul de aşteptare! 😀

      drstoica a răspuns:
      Iulie 19, 2014 la 11:25 am

      În privința mea sau în privința fratelui? :))

        dagatha a spus:
        Iulie 19, 2014 la 11:33 am

        😆
        Ăăă…fratele, desigur! 😀

          drstoica a răspuns:
          Iulie 19, 2014 la 11:35 am

          :)) E chiar de treabă și simpatic. Îți dau numărul lui de mobil? :))

            dagatha a spus:
            Iulie 19, 2014 la 11:36 am

            Nuuu! Nu se…cade! 😀

              drstoica a răspuns:
              Iulie 19, 2014 la 12:10 pm

              Îți pare needucat, periculos, neatrăgător?? :))

                dagatha a spus:
                Iulie 19, 2014 la 12:19 pm

                Nuuu, păcatele mele! Dar nu aş vrea să…năvălesc peste bietul…frate, aşa… 😆

                  drstoica a răspuns:
                  Iulie 19, 2014 la 12:29 pm

                  A, „omul” e obișnuit cu năvala, am impresia că chiar îi place mult! :)) Întinde-i un deget și-ți ia toată mâna. Nu știu dacă de tot. :))

                    dagatha a spus:
                    Iulie 19, 2014 la 12:34 pm

                    😆
                    Aaa, nu ştiu dacă sunt pregătită… 😆

                      drstoica a răspuns:
                      Iulie 19, 2014 la 1:07 pm

                      Uite, mă întreabă cine întreabă de el! Nici nu știu ce să-i răspund, te văd tare nehotărâtă. :))

                      dagatha a spus:
                      Iulie 19, 2014 la 2:33 pm

                      😆
                      Nici nu ştiu ce să spun!
                      😆

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

