Tu ce alegi să spui cu Vocea Ta? Eu, cu a mea: plec în Germania! :)

Publicat pe Actualizat pe

cabron-voltajPe lângă operele studiate în anii de liceu, ăsta de mai jos e textul pe care l-aș fi dat eu spre analiză la bac. O analiză literară, gramaticală, o analiză a mesajului, dincolo de autori și de exprimarea simplistă, cu tot cu greșeli și cu mesaj pozitiv. Ce crezi, le-ar fi plăcut elevilor să comenteze așa ceva? I-ar fi făcut mai atenți la Limba și Literatura Română, la școală, la viețile lor actuale și din viitorul imediat? Eu cred că da, fiindcă, bun, rău, e ceva rupt din cotidian, e ceea ce văd, aud, simt ei permanent, indiferent că le place sau nu. Și noi la fel. E despre România, e ceea ce a început deja să fie România, e ceea ce va fi România și, pe mine, asta mă bucură! Oameni optimiști, care se străduiesc să-și depășească încet condiția de „român amărât”. Oameni care, dacă încetăm să le căutăm defectele, greșelile, observăm că se rup de trecut, de acea închisoare care ne tot determină să spunem: „pe vremea aia, era mai bine… e târziu ca să mai fac eu asta acum… înainte eram, făceam, aveam…”.

Văzând prima oară videoclipul postat mai jos, mi s-a derulat flash în minte fiecare întâmplare în care i-am cunoscut eu pe cei din video. Călin de la Voltaj, George Vintilă, Mihai Morar, Marius Moga, Cheloo de la Paraziții… Știi că despre fiecare mi-a rămas câte ceva extraordinar? Cu Paraziții am organizat demuuult o cântare într-un club, am mers acolo, iar patronul ne-a dat țeapă. 🙂 Mi-a folosit foarte tare acea lecție; n-am mai pățit-o a doua oară.

Unii oameni apar în viețile noastre pentru a-i iubi, alții pentru a învăța de la ei, cu ei…

Cu fix 15 ani în urmă, pe Cabron l-am ajutat să-și facă primele piese din cariera lui. 🙂 Într-un studio de radio, destul de rudimentar, dar cu maaare plăcere! Mă bucur enorm că nu s-a oprit niciodată, deși motive sunt sigur că i s-au tot ivit. Acum e ușor s-o spun, dar am știut de atunci că va ajunge undeva, acolo unde El își dorea.

“Vocea Ta este o piesă personală, care reflectă aspirațiile oricărui om simplu. Sper ca în ea să se regăsească multă lume și să vă facă să aveți încredere în propriile visuri și să le duceți până la capăt, să aveți curajul să vă exprimați liber, indiferent de orice.” A zis-o Cabron, un băiat cu adevărat foarte bun! Subiectele pe care Vocea Ta le exprimă cel mai des tind să devină realitate, tind să-ți facă viața exact așa cum sunt ele.

Si astia nu mi-au dat prea multe variante…
Îmi cautam un drum, sa ma duca departe.
Si atunci cand l-am gasit si la picioare l-am luat,
Mi-am jurat ca nu ma las pana la cap’.
Cand am vrut sa fac un pas, imediat m-au judecat,
M-au intors, dar eu tot am intrat si am strigat :

Cand ma aude cineva,
Inseamna ca voi putea sa schimb ceva in viata mea
Daca se opreste muzica, sa ramana ecoul care rupe linistea
Si iarasi voi striga:
Vocea ta e vocea mea
Si va canta cat timp vom exista.

Cand generatia se schimba,
E foarte important sa vorbim aceeasi limba.
Si daca ma intrebi pe mine, 
Cel mai important e sa iesi din multime,
Cu pasi marunti, dar siguri, e tot ce conteaza.
Eu sunt pregatit pentru tot ce urmeaza,

În fiecare zi, putem fi din ce în ce mai bine, din ce în ce mai buni din toate punctele de vedere! Te invit să facem asta împreună! Cu atitudinea potrivită, căci ea ne decide altitudinea! Întotdeauna!

Iar acum… să reînceapă VACANȚA! 🙂 Mâine, cu noaptea-n cap, încep să zbor spre Germania. Sper ca în noaptea asta, ea să bată Brazilia la Mondiale, să găsesc acolo numa’ oameni fericiți! 🙂 Timp de 8 zile, voi aduna impresii, zâmbete, imagini, sunete și voi veni apoi să le împărtășesc cu voi pe-aici. Și de data asta la fel: mă voi gândi la prietenii mei de peste tot și le voi transmite toată acea frumusețe de viață pe care o voi trăi, toată energia aia care să facă lumină inclusiv în viețile lor de zi cu zi!!! V-am pupat pe roata de avion! 🙂

17 gânduri despre „Tu ce alegi să spui cu Vocea Ta? Eu, cu a mea: plec în Germania! :)

    ninacremeneanu a spus:
    Iulie 8, 2014 la 9:07 pm

    hmmm deci….tot despre PLECARE este vorba in ..propozitie…ca sa incep cum zici, analiza gramaticala !! vacanta placuta si….te mai intorci ???

      drstoica a răspuns:
      Iulie 8, 2014 la 9:30 pm

      🙂 Plecare, da. Dar NICIODATĂ definitivă. De călătorit, voi călători toată viața mea. 🙂
      Mulțumesc de urare!

    Dianette a spus:
    Iulie 8, 2014 la 11:09 pm

    Deutschland!! 5-0 :-)) :-/
    Mă bucur şi mă… şochez… deopotrivă…

      drstoica a răspuns:
      Iulie 9, 2014 la 12:44 am

      5?! 7 ce-are? :))

        Dianette a spus:
        Iulie 9, 2014 la 12:49 am

        😉 hai că pe FB dau austriecii cu pietre după mine:))
        olé olé

        Ana a spus:
        Iulie 9, 2014 la 8:00 am

        N-a avut nimic 😛

    Ana a spus:
    Iulie 9, 2014 la 8:00 am

    Cred ca ai nimerit direct in Oktoberfest inceput din Iulie…. 😀 😀 😀

      drstoica a răspuns:
      Iulie 17, 2014 la 12:25 am

      Am nimerit fix unde trebuia, de-mi venea să rămân până la Oktoberfest. 🙂

    Bursucel a spus:
    Iulie 11, 2014 la 3:09 pm

    Fug repede, că dacă-mi aduc bine aminte am o slăbiciune pentru Argentina! 😆

    Ba nu, înainte de a fugi îți doresc o zi frumoasă! Că o meriți, zău! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 17, 2014 la 12:29 am

      Mulțumesc, Doina!!! Am avut o zi de-a dreptul excepțională. Ba nu o zi. O săptămână! 🙂 Cu tot cu o victorie a Germaniei în finala de la Rio. 🙂

    Dianette a spus:
    Iulie 14, 2014 la 6:34 pm

    Mai vii? 🙂 Hai ca Deutschland sunt/e Weltmeister!!!
    Concluzie: you had FUN! 😉

      drstoica a răspuns:
      Iulie 17, 2014 la 12:45 am

      Iete-mă! 🙂

        Dianette a spus:
        Iulie 17, 2014 la 10:49 am

        :)) Iete-te! 😉

    Dianette a spus:
    Iulie 14, 2014 la 6:35 pm

    Ahh… noch zwei Tage… 😛

      drstoica a răspuns:
      Iulie 17, 2014 la 12:32 am

      Dar s-au dus și alea două zile… 🙂
      Da, am avut parte numa’ de fun. De tot ce mi-am dorit. Chiar și de peripeții ocolibile, dar ce-ar mai fi o aventură fără ele? 🙂
      über alles!!! 🙂

        Dianette a spus:
        Iulie 17, 2014 la 10:51 am

        Haha… ce-ai fi tu fara peripetii ocolibile””? :)) Buuut… te-ai scos, cu manusi, sunt sigura… Cu zambete, I mean… si pozitivitate”” :))
        Welcome back… Ich meine/I mean… Willkiomen! 😉

          drstoica a răspuns:
          Iulie 17, 2014 la 2:59 pm

          Vorba dulce mult aduce, știi tu. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

