Ăsta a fost vârful carierei mele. :)

Publicat pe

Am purtat și banderola de căpitan, da’ s-a pierdut la un corner. 🙂 Am ridicat Cupa Campionilor împreună cu fratele Păun. Suntem câștigătorii de anul viitor, puteți să puneți de pe-acum la pariuri. 🙂 Dau și gol, dar încă nu știu cum. Și fac înscrieri pentru autografe; vedeți că am însemnat și locul. :))

Hai, Barcelona! (Eu țin cu Bayern. Șșșș, că lor nu le-am zis!) 🙂

fc-barcelona-paun-stoica

4 gânduri despre „Ăsta a fost vârful carierei mele. :)

    dana alexandru a spus:
    Iulie 8, 2014 la 12:16 am

    :))) cele mai „tari” transferuri la Barca. Chiar ma gandeam cu ce noi achizitii vor incepe campionatul. :)) Ne vedem pe Camp Nou, 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 8, 2014 la 12:58 am

      :)) Nu știu… Am cerut o mărire de salariu pentru că am ridicat cupa asta și… încă negociem, cică ar fi prea mult pentru cât am ridicat-o. Ne vedem în poză, deocamdată. :))

        Bursucel a spus:
        Iulie 11, 2014 la 3:32 pm

        Hmmm… 💡 Cătălin… le-ai menționat – așa… în treacăt… 🙄 – că ridicarea cupei cu o singură mână la un nivel superior gurii nu-i la îndemâna oricui? 😆

          drstoica a răspuns:
          Iulie 17, 2014 la 12:38 am

          Le-am zis, gata, rămân în naționala lui Joachim Low. Vreau să ridic și cupa aia. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

