Bucăți de Barcelona :)

Publicat pe

2 gânduri despre „Bucăți de Barcelona :)

    dana alexandru a spus:
    Iulie 6, 2014 la 7:06 am

    ….ma incanta orasul asta.nici Madridul,capitala fiind,nu l intrece.De vreo cateva ori,l am luat la pas,normal,m am pierdut de fiecare data in el,si la propriu si la figurat. :))) Dar mi a placut….plus ca politistii catalani,in ciuda reputatiei de baieti duri,au fost f amabili,m au condus pana la locul de unde am plecat. :))

      drstoica a răspuns:
      Iulie 6, 2014 la 6:42 pm

      Și pe mine m-a încântat. Atât de tare, încât vreau să-i mai dau o întâlnire cât de curând. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

