Eu, într-o complicată ședință foto

Publicat pe Actualizat pe

Am fost până la Barcelona ca să-mi fac și eu o poză, ca băiat gigea ce sunt. Să am ce da fetelor când mă mai roagă să le trimit o amintire cu mine. În poza asta am ieșit cel mai bine! Îmi vine să mă și pup! Da’ mai bine le las pe cele două doamne de pe flancuri. 🙂

DSC_7145

14 gânduri despre „Eu, într-o complicată ședință foto

    dagatha a spus:
    Iulie 3, 2014 la 9:10 pm

    heheheeeeeeeee! Frumos, ce să zic…
    Și cu jumatea de portret de la avatar…fac de-o imagine semi-completă! 😆

      drstoica a răspuns:
      Iulie 3, 2014 la 9:14 pm

      Sunt bun, nu? 🙂

    racoltapetru6 a spus:
    Iulie 4, 2014 la 9:01 am

    De ce ai închis ochii? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 4, 2014 la 6:52 pm

      Îmi bătea soarele-n șapcă. 🙂

    Ana a spus:
    Iulie 4, 2014 la 9:15 am

    Mie-mi place verdele! 😀

      drstoica a răspuns:
      Iulie 4, 2014 la 6:53 pm

      Atât? 🙂

        Ana a spus:
        Iulie 4, 2014 la 6:57 pm

        Pai gagixele sunt superbe…nu trebuia sa mai mentionez asta…credeam ca se subintelege. 😆

          drstoica a răspuns:
          Iulie 4, 2014 la 7:01 pm

          Nu, nu! La modelul în verde și cu șapca pusă greșit, doar verdele…?? :))

            Ana a spus:
            Iulie 4, 2014 la 7:05 pm

            Pai daca nu vaz ochisorii si gurita, ce pacatele mele e de placut? Nici pectoralii nu se vad bine… 😛 Neaaaah….

              drstoica a răspuns:
              Iulie 4, 2014 la 7:48 pm

              Scrisul de pe pectoral. :))

    dana alexandru a spus:
    Iulie 5, 2014 la 5:34 pm

    ….nu te arati la fata,domnu’… 🙂 ,dar risti sa treci pe strada pe langa mine si sa nu te recunosc…si n am vrea asta,nu? :)))

      drstoica a răspuns:
      Iulie 5, 2014 la 6:41 pm

      Ee, mă văd și la față dacă merg la „două vorbe” despre mine. Că n-am vrea, nu. Risc să mă împiedic dacă merg așa pe stradă. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

