Halep, Wimbledon. Un nou turneu, aceeași lecție.

Publicat pe

shDe fiecare dată, Simona Halep ne predă fix aceeași lecție. Nu declarații de război, nu „sânge, sudoare și lacrimi”, nu orgoliu, nu agresivitate extremă, nimic din ceea ce știm noi că naște performanță, că aduce rezultate inegalabile. Ce-ar fi să învățăm din discursurile simple și scurte ale româncei? Din ce pune ea pe primul plan, din ce a propulsat-o atât de rapid în inimile oamenilor.

Această atitudine duce la succesul real, nu doar pe plan sportiv.

După meciul din sferturi (la Wimbledon), contra nemțoaicei Sabine Lisicki, Simona a vorbit presei în aceeași manieră de mare campioană a vieții sale:

„Nu a fost chiar usor. A fost un meci bun, în care am început mai lent. Am fost condusă cu 4-1, dupa care am revenit și am jucat cel mai bun tenis. A fost incredibil să joc pe Arena Centrală, m-am bucurat de fiecare moment acolo. Sunt fericită ca am putut câștiga în două seturi, pentru că trebuie să fiu gata pentru meciul de mâine.

Nu e vorba de nicio cheie. Este vorba de faptul că am mai multă încredere. Secretul este să mă bucur de fiecare meci. Îmi place cum mă mișc pe teren, cum mă simt și mă bucur de fiecare moment.

Și la Roland Garros am fost jucătoarea cel mai bine clasată rămasă în competiție, dar acum am mai multă experiență, nu mai am atâta presiune și dau totul pe teren pentru că iubesc tenisul.”

5 gânduri despre „Halep, Wimbledon. Un nou turneu, aceeași lecție.

    Voinea Mariana a spus:
    Iulie 2, 2014 la 10:23 pm

    Doamne ajuta,
    Va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra sa scrieti cateva randuri pe blogul d-voastra despre copilasul meu, Gabriel Voinea care sufera de hipoacuzie bilaterală neurosenzorială profundă (nu aude si nu vorbeste).Iar singura lui speranta este un implant cohlear dar pretul sau ne depaseste pe noi 25.000 de euro.Detalii despre Gabriel le gasiti pe blogul lui http://voineagabriel.wordpress.com/.
    Astept un raspuns din partea d-voastra pe adresa mea de e-mail : voineamariana93@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

    Soap Bazar a spus:
    Iulie 3, 2014 la 8:29 am

    Bag seama ca te-ai intors in forta, bine ai revenit 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 3, 2014 la 10:52 am

      Da’ ce forță! 🙂 Bine te-am regăsit!

    racoltapetru6 a spus:
    Iulie 3, 2014 la 11:20 am

    Forzza Dr. Stoica! Dacă nu comentez uneori, nu înseamnă că nu mă adăp mereu din postările tale. Și e cu folos de fiecare dată!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 3, 2014 la 12:24 pm

      Îți mulțumesc foarte mult, Petru! Nici n-ai idee cât îți mulțumesc! 🙂 Învăț și eu la fel de mult ca și tine!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

