Să aveți o zi fantastică!!! Și nu doar atât! :)

Publicat pe

kai-ellenAzi iau vacanță! Mă văd cu Messi, trec pe la Gaudi, și mă așez în fund pe Camp Nou. Barcelona. O săptămână nu ne mai citim pe-aici, dar mă voi gândi la voi. Pe bune! Vă voi lua cu mine în gând peste tot! Și-am să fac poze, ca de obicei, până leșin de plăcere. 🙂 Și vă doresc să trăiți cea mai frumoasă stare posibilă când vă amintiți, un minut pe zi, câte gânduri frumoase vă transmit tuturor, fiecăruia în parte!

Am cei mai buni prieteni din lume și cu ei plec în Spania, chiar acum! Îmi place să am prieteni. Îi iubesc și nu le cer nimic. Decât să fim împreună din când în când. Iar asta se întâmplă de la sine, nu o cer eu.

Vacanța încă neîncepută e una care a adus muuulte peripeții de organizare. Vă povestesc la întoarcere. Dacă ne mai întoarcem așa cum plănuim noi. 🙂 E… priceless! Aventură înainte de a începe aventura. 🙂

Uitați-vă la acest copilaș adorabil – Kai – de 4 anișori! Eu sunt fan Ellen! Tipa pe care am mai postat-o aici. Prezentatoarea Oscarurilor din 2014. E, într-adevăr, o maaare făcătoare de divertisment. Nu cancan, nu tabloid. Doar Divertisment cu D mare; relaxare, televiziune de calitate.

Copilul revine în show-ul lui Ellen pentru a nu știu câta oară. Îl tot invită fiindcă deja îl iubește! Îi merge gura de parcă e programat 🙂 și cred ți-ar plăcea maxim de el chiar dacă nu ai înțelege ce spune.

Ellen: Îți faci mulți prieteni la grădi?

Kai: Da, toți mă plac pentru că le zâmbesc frumos și sunt foarte drăguț cu ei.

Wow! Lecție de viață, este? Adulții „se educă” și uită să mai fie așa. Întâi așteaptă să li se dea, pentru ca abia apoi să ofere. Troc; nimic necondiționat. O lege simplă, universală, spune că e musai ca întâi să oferi. O dată, încă o dată și tot așa… pentru că, inevitabil, exact asta ți se va întoarce. Nu are cum să se întâmple altfel! Nu cred în noroc nefăcut de mâna omului.

Minibărbatul din filmulețe n-a apucat să simtă încă „binefacerile” educației sociale și el este așa cum simte, nu cum i se spune să simtă. Priviți doar cum râde lumea în sală la aproape fiecare replică de-ale lui. Și nu se rușinează, nu se retrage în nicio carapace; el nu înțelege că dacă lumea râde, înseamnă că e bătaie de joc. Lumea râde, se amuză pentru că e binedispusă, e fericită! Bucuria e, probabil, cea mai autentică dintre emoțiile umane. Nu are neapărată nevoie de motive pentru a se manifesta.

Să aveți o zi, o săptămână, o lună, un an de-a dreptul perfecte! Vă doresc vouă exact ceea ce-mi doresc și mie! 🙂

Și nu uitați: nu aptitudinea, ci atitudinea ne decide altitudinea!

46 de gânduri despre „Să aveți o zi fantastică!!! Și nu doar atât! :)

    Ana a spus:
    Iunie 25, 2014 la 9:09 am

    Distractie cat mai frumoasa si plina de bucurie!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 10:14 am

      Mersi mult, Ana! Am să țin cont și să pun în aplicare! 🙂

    Poteci de dor a spus:
    Iunie 25, 2014 la 9:16 am

    Vacanţă plăcută şi mulţumim pentru această lecţie!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 10:15 am

      Mulțumesc și eu și cu maaare plăcere! 🙂

    Irina A. a spus:
    Iunie 25, 2014 la 9:31 am

    Uneori, doar gandul si sentimentul apropierii vacantei pot fi mai placute decat chiar vacanta. 🙂 Vacanta minunata! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 10:15 am

      La mine, vacanța în sine e o plăcere pe care o savurez așa cum se cuvine. 🙂 Mulțumesc!!!

    july a spus:
    Iunie 25, 2014 la 9:32 am

    Te pup, Doc, ma bucur pentru tine, vacanta cum o gandesti, doresti, sa ai ! 😆

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 10:16 am

      Mulțam fain, July! Exact așa o s-o am, crede-mă! 🙂

        july a spus:
        Iunie 25, 2014 la 10:19 am

        Te cred, mai ales ca apoi ne rasfeti cu fotografii . Daaaa ? 😀

          drstoica a răspuns:
          Iunie 25, 2014 la 10:26 am

          Nici nu mi-aș permite să nu. 🙂

    luciastroila a spus:
    Iunie 25, 2014 la 9:50 am

    Vacanţă plăcută!! Şi nu uita atitudinea, că tot ne-ai dat o lecţie aşa frumoasă 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 10:16 am

      Mersi frumos, Lucia! Atitudinea? E cheia succesului, cum s-o uit? 🙂

    iluminisme a spus:
    Iunie 25, 2014 la 11:14 am

    vacanta placuta, sa faci multe poze si sa mananci bine 😛

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 11:25 am

      Mulțumesc! Voi respecta întocmai! 🙂

    iluminisme a spus:
    Iunie 25, 2014 la 11:20 am

    ooo i want a piece of ellen :(((

      drstoica a răspuns:
      Iunie 25, 2014 la 11:26 am

      A piece of Ellen or a piece of Ellen Show? 🙂

        iluminisme a spus:
        Iunie 25, 2014 la 12:04 pm

        orice, numai ellen sa fie 😛

    lorelad a spus:
    Iunie 25, 2014 la 5:47 pm

    Multumim pentru gandul frumos! O vacanta asa cum ti’o doresti!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:19 pm

      Mulțumesc mult! A fost… pfff… așa cum mi-am dorit-o! 🙂

    dagatha a spus:
    Iunie 25, 2014 la 5:55 pm

    Să-ți fie de bine! Vacanță PLUS Spania??? Aproape te invidiez (noroc că îmi plae pe aici pe la tine 🙂 )
    Te așteptăm. Bine, nu prea devreme, ca să-ți priască și ție! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:22 pm

      :)) Mersi frumos! S-a cam terminat, da’ nu m-am săturat. Așa că, săptămâna viitoare, o iau de la capăt. 🙂

        dagatha a spus:
        Iulie 2, 2014 la 5:12 pm

        Super tare! Eu aştept cumințică să ne împărtăşeşti experiențele (dacă se pot împărtăşi, evident! 😉 )

          drstoica a răspuns:
          Iulie 2, 2014 la 6:05 pm

          Orice se poate împărtăși. 🙂 Și-am s-o fac, n-am să uit. 🙂

    Mala a spus:
    Iunie 25, 2014 la 7:01 pm

    Doc, să fie-n ceas bun! Doamne ajută-vă!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:22 pm

      Mulțumesc mult, Mala! A fost într-un ceas foarte bun! 🙂

        Mala a spus:
        Iulie 2, 2014 la 1:21 pm

        Eeeee, atunci ceas de bun revenit să fie! Sunt sigură că vor urma amănunte.
        Picante oare ? 😀

          drstoica a răspuns:
          Iulie 2, 2014 la 1:47 pm

          🙂 Acu’ depinde cât de picant place fiecăruia. 🙂

            Mala a spus:
            Iulie 3, 2014 la 7:00 am

            Eeeiiii, acu’ depinde de cît poate accepta şi duce! 😀

    Mirela a spus:
    Iunie 25, 2014 la 7:02 pm

    Vacanta placuta si un pic de Sangria de la mama lui ! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:23 pm

      Mulțumesc! Mai multă bere, că sangria e cam prea dulce. 🙂

        Mirela a spus:
        Iulie 2, 2014 la 5:27 pm

        Welcome back, adica vrei sa spui ca nici n-ai gustat ? 🙂

          drstoica a răspuns:
          Iulie 2, 2014 la 6:04 pm

          De data asta, sincer, nu. M-am uitat cum gustă fetele. 🙂

            Mirela a spus:
            Iulie 2, 2014 la 6:45 pm

            Oricum se gaseste si aici, nu-i problema. Sau se face in casa 😉

              drstoica a răspuns:
              Iulie 2, 2014 la 7:19 pm

              Cunosc. Nu poftesc. Știi că nu-i bine să poftești. :))

                Mirela a spus:
                Iulie 2, 2014 la 7:44 pm

                Nu prea stiu, de fapt. Dar am auzit si asa e precis 🙂

    Andreotti a spus:
    Iunie 25, 2014 la 8:27 pm

    Să ai vacanță frumoasă, Doc! Abia aștept detalii despre „organizare” 🙂 Știi tu de ce 😉

    Să vă întoarceți sănătoși!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:24 pm

      A fost o aventură… ideală! 🙂 Și ne-am întors și foarte sănătoși. 🙂
      Postez și detalii despre. Stai să le ordonez puțin în mintea mea, că-s atât de multe… 🙂

        Andreotti a spus:
        Iulie 2, 2014 la 1:16 pm

        Ușor, ușor. Ia-le ușor, eu nu mă grăbesc nicăieri! 🙂

        Bine ai revenit!

          drstoica a răspuns:
          Iulie 2, 2014 la 1:48 pm

          Nici eu nu mă grăbesc. Le luăm pe rând, că-s ‘teresante. 🙂
          Bine te-am regăsit!

    Dianette a spus:
    Iunie 28, 2014 la 8:13 am

    Ce frumos ne povesteşti înainte de vacanţă… Putem doar zâmbi la gândul… de după””… 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 12:25 pm

      Mulțumesc frumos de „ce frumos”! 🙂 Fuse bini di tăt! 🙂 Și încă mai urmează. Săptămâna viitoare, cu altă destinație. 🙂

        Dianette a spus:
        Iulie 2, 2014 la 10:55 pm

        Deutschlaaaand… 😀
        Have fun… sau mai bine viel Spaß! 😉

          drstoica a răspuns:
          Iulie 3, 2014 la 10:17 am

          Deutschland, da!!! 🙂 Mulțumesc, fun de tot va fi, știu eu! 🙂

    Maria a spus:
    Iulie 1, 2014 la 11:30 am

    Sa aveti o vacanta de neuitat si sa reveniti cu alte povesti fabuloase din concediu.

      drstoica a răspuns:
      Iulie 2, 2014 la 1:49 pm

      Mulțumesc frumos, Maria! Am revenit și am adus cu mine și amintiri fabuloase, clar. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

