În vizită la castel

Publicat pe Actualizat pe

Nu, nu sunt eu proprietarul. 🙂 Dar atât de mult mi-a plăcut acolo, încât nu mă mai dădeam dus. Am petrecut cu niște oameni (pe care nu-i mai văzusem niciodată) până ce ne-am simțit cu toții ca acasă. Uitaserăm să mai plecăm. Strașnici oameni! 🙂

7 gânduri despre „În vizită la castel

    lorelad a spus:
    Iunie 22, 2014 la 11:58 am

    Despre ce castel e vorba?

      drstoica a răspuns:
      Iunie 22, 2014 la 12:06 pm

      Altes Schloss, din Stuttgart.

        lorelad a spus:
        Iunie 22, 2014 la 12:57 pm

        Oooo, interesant! multumesc!

          drstoica a răspuns:
          Iunie 22, 2014 la 1:19 pm

          Cu plăcere. În Stuttgart sunt două castele, amândouă foarte frumoase. Acesta e cel mai vechi (altes = vechi). Celălalt e un soi de baroc.

    Cuvânta a spus:
    Iunie 23, 2014 la 1:03 pm

    Altes Schloss= Castelul Vechi, germana.
    Mie mi se pare ca seamana putin cu unele manastiri de la noi. Sa te bucuri de calatorie!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 23, 2014 la 1:14 pm

      Da, pentru că există și Neues Schloss în Suttgart.
      Nu m-am gândit la asemănarea de care spui tu, dar e interesantă. Atât că mănăstirile noastre nu au atâtea etaje. 🙂
      O vară frumoasă să ai, de asemenea!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

