Vizita care mi-a făcut ziua

Publicat pe Actualizat pe

pro-fmIeri am avut o zi plină. Pe la 3 (după amiaza), m-am întâlnit cu un prieten să rezolvăm plecarea la Barcelona. Am rezolvat-o. Prietenul e unul vechi și foaaarte bun. Fratele Ivan, director de programe la Pro Fm.

Când amândoi ne pregăteam să mergem la treburile noastre separate, el mă întreabă scurt: „Vii prin radio?”. „Acum?” „Da.” A fost o întrebare care m-a luat prin surprindere. Nu mai trecusem pe acolo de când am plecat din Pro, din toamna lui 2010. Ăla a fost și momentul când m-am despărțit definitiv de emisia radio, după vreo 12 ani de vorbe la diverse microfoane în FM. 🙂 Am zis „da, vin” fără să ezit și m-am bucurat ca un copil. De ce? Imediat m-am gândit că-mi voi întâlni foștii colegi. Cam aceiași, doar mai puțini. Doi-trei în plus, dar deja îi știam și pe ei. DJița care era în emisie a ținut să-mi atragă atenția că n-am dansat cu ea anul trecut, la nunta lu’ Ivan. Am promis că, la botezul fiului/fiicei (când o apărea așa ceva), dansurile 3-7 sunt ale noastre. 🙂 E o fată tare drăguță, așa că nu pot decât să rog familia Ivan să se grăbească puțin. 🙂

Reîntâlnirea cu vechii colegi și prieteni mi-a făcut ziua. Mi-a făcut-o clar mai lungă și mai frumoasă. Știu, nu pare mare scofală, puteam oricând să mai trec pe acolo. Pe unii dintre ei i-am mai întâlnit și cu alte ocazii. Pe alții nu i-am găsit nici ieri în radio, că, na, cei de pe emisie vin, vorbesc și pleacă. 🙂 Însă momentul respectiv m-a făcut să realizez ce mult îmi plac oamenii ăia!!! Sunt veseli, sunt buni, sunt cei printre care mă învârt ca un norocos de atâția ani de zile.

Am trăit genul ăla de bucurie pe care viața ne-o prilejuiește tuturor în fiecare zi, indiferent de ocupațiile fiecăruia. Și de care eu aleg să profit, să-i dau atenția cuvenită, chiar dacă se repetă, chiar dacă altora nu li se pare la fel de interesant… De-aia e viața frumoasă, nu pentru că aștept 5-10-15 ani ca să-mi îndeplinesc nu știu ce mare obiectiv.

După, am ieșit cu „fratele” la o bere. Apoi, mi-am văzut cu mare spor de toate celelalte treburi ale zilei. Și-i mulțumesc; nici nu știe ce bucurie mi-a făcut!

22 de gânduri despre „Vizita care mi-a făcut ziua

    ane a spus:
    Iunie 12, 2014 la 8:09 pm

    Am fost in Barcelona, mi-a placut mult! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 12, 2014 la 8:13 pm

      Asta înseamnă că ar trebui să repeți isprava. 🙂

        ane a spus:
        Iunie 12, 2014 la 8:30 pm

        Da,asa era sa plec in Barcelona si la plaja la Marea Mediterana, m-am incapatanat si nu mi-am cumparat bilete de avion din timp, pentru luna August, atunci pleaca doua prietene. Imi doream sa plec in Republica Dominicana, dar…… . Asa ca plec la munte saptamana viitoare. Parasesc asfaltul!

          drstoica a răspuns:
          Iunie 12, 2014 la 8:40 pm

          Natură frumoasă și relaxantă îți doresc!

            ane a spus:
            Iunie 12, 2014 la 8:43 pm

            ..multumesc, si eu iti doresc sedere placuta prin frumoasa Barcelona.

              drstoica a răspuns:
              Iunie 12, 2014 la 9:09 pm

              Mersi frumos, Ane!

    Mala a spus:
    Iunie 12, 2014 la 8:32 pm

    Pentru asta-s prietenii buni!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 12, 2014 la 8:41 pm

      Adevărat! De-aia îmi plac mie prietenii mei. Că sunt buni cu toții. 🙂

    Dianette a spus:
    Iunie 13, 2014 la 7:17 am

    Barcelona… ce amintiri… Enjoy, fotografiază… şi iar enjoy 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 13, 2014 la 9:07 am

      Am să enjoy până în ultima secundă. Și de fotografiat, la fel. 🙂 Mulțumesc!

    Irina A. a spus:
    Iunie 13, 2014 la 3:49 pm

    Un vechi prieteni spunea ca bogatia se masoara in prieteni. Cat de adevarata este vorba asta!
    Mi-a mers la suflet articolul asta. M-ai facut sa ma simt de parca eu mi-as fi vizitat prietenii in Pro si nu tu :)) Cat pe ce sa ma simt vinovata ca n-am dansat cu DJita la nunta lui Ivan. :))))) Si cat de frumoase sunt si lucrurile care se intampla spontan! Esti un norocos si ma bucur foarte mult pentru tine. 🙂 Bogatule! :))

      drstoica a răspuns:
      Iunie 13, 2014 la 4:11 pm

      Mulțumesc, Irina. 🙂
      Într-o zi, dă o fugă pe-acolo, vezi ce se-ntâmplă! 🙂

    Irina A. a spus:
    Iunie 13, 2014 la 4:21 pm

    :)) Nu e o idee rea. :))

    Elena a spus:
    Iunie 13, 2014 la 11:43 pm

    Pleci fara mine?:-)))
    De data aceasta te iert:-)
    Take care !

      drstoica a răspuns:
      Iunie 14, 2014 la 11:29 am

      :))
      Tu unde pleci în vara asta?

        Elena a spus:
        Iunie 14, 2014 la 11:32 am

        Prin tara.. sunt destul de sigura ca vara aceasta am sa o petrec pe la munte. 🙂

          drstoica a răspuns:
          Iunie 14, 2014 la 12:42 pm

          Să ai parte de cel mai frumos munte în cea mai frumoasă vară petrecută în cele mai frumoase feluri posibile! 🙂

            Elena a spus:
            Iunie 14, 2014 la 12:42 pm

            Multumesc frumos !! 🙂

    Mirela a spus:
    Iunie 20, 2014 la 8:03 pm

    Pentru Barcelona n-am sa-ti spun decat doua vorbe : parcul Guell 🙂 . Adica asta imi vine in minte acum, ca altfel ar mai fi vreo suta de cuvinte de adaugat, cele pe care le stii deja si inca unele necunoscute. Barcelona = o minune ! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

