Un gram de limba română (3)

Publicat pe

Da’ măcar e sinceră. Eu aș mai fi evaluat-o o dată; după dezîndrăgosteală. 🙂

proba

10 gânduri despre „Un gram de limba română (3)

    july a spus:
    Iunie 9, 2014 la 10:25 am

    Nu ai fi avut pe cine evalua, Doc, dupa …motiv de lipsit de la scoala, sufera 😆

      drstoica a răspuns:
      Iunie 9, 2014 la 10:30 am

      După ce suferă, îi trece și se întoarce la prima dragoste: școala. :))

        july a spus:
        Iunie 9, 2014 la 10:42 am

        Dupa cum se exprima nu cred ca scoala a fost vreodata pe lista ei de amor :)))

          drstoica a răspuns:
          Iunie 9, 2014 la 11:25 am

          Nu, te rog, nu-mi spune că a fost vorba de viol! :))

            july a spus:
            Iunie 9, 2014 la 11:41 am

            invatamant onligatoriu cam asa se cheama pentru unii :)))

              drstoica a răspuns:
              Iunie 9, 2014 la 12:14 pm

              Până și el mai conduce câteodată la extaz. :))

    Mala a spus:
    Iunie 9, 2014 la 11:27 am

    Pe ce i-a dat 2 ? :)))))))

      drstoica a răspuns:
      Iunie 9, 2014 la 11:35 am

      Pe caiet. :))

    Irina A. a spus:
    Iunie 10, 2014 la 4:17 pm

    In anul I de facultate am scris la un examen, pe langa reactia de halogenare, ceva referitor la meciul Anglia – Italia. Eram foarte furioasa pe „macaronari” si-a trebuit sa ma destainui cuiva. :)) Serios! Am luat nota 4. :)) M-asteptam sa iau nota unu sau doi. Dar… patru?? :)) Posibil datorita (si nu din cauza) lipsei de greseli gramaticale :)) Sau o fi fost de acord cu mine in privinta meciului de fotbal??? :))

      drstoica a răspuns:
      Iunie 10, 2014 la 4:28 pm

      Răspunsul numai la tine și la prof se află. Roagă-l să comenteze și el pe-aici două rânduri. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

