La agățat, prin tribunele de la Roland Garros :)

Publicat pe

sarapovaReplici de-ale flacailor singuri care pun ochii pe spectatoare si jucatoare cu returul bun si inspirate veniri la fileu: 🙂

Te invit în oraș. Sau la mine acasă. Spune-mi că nu am facut o dublă greșeală!

Ți-am zis cum servesc eu? Hmmm… micul dejun la pat, pe rever!

Sunt atât de bogat, încât tu ți-ai putea câștiga existența pe serviciul meu.

Bună, Simo, vreau să fiu eu băiatul tău de mingi!

Mi-ar plăcea să vedem 5 seturi de lângă tine. Doar că nu vreau să te Agassiez!…

🙂 🙂

ps: am adaptat după lefrigaro.ro

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

