„Mari întrebări”

Publicat pe

O campanie a celor de la descopera.ro. Pentru copiii între 2 și 99 de ani. Care mie mi se pare foaaarte tare!

De ce nu ne putem gâdila singuri? 🙂 De ce dormim noaptea? Din ce suntem făcuți? De ce ni se pare apa udă, fiindcă ea, de fapt, nu e udă?

De ce este cerul albastru?

Dar știi ceva? Cerul NU e albastru. 🙂 Nu există nicăieri un gram de albastru în cer. E doar o iluzie optică. 🙂

cer

7 gânduri despre „„Mari întrebări”

    Ana-Maria a spus:
    Iunie 5, 2014 la 8:14 am

    De ce frunza este verde? Unde se duce mancare cand se duce? De ce peste traieste in apa si noi deasupra? Sa mai zic? 😛

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2014 la 10:04 am

      🙂 Dar de ce nu există întuneric știi? 🙂

    Ana-Maria a spus:
    Iunie 5, 2014 la 8:14 am

    *pestele

    Poteci de dor a spus:
    Iunie 5, 2014 la 9:03 am

    Eu aveam o obsesie când eram mică : de ce nu cade luna, de ce stă prinsă? Nimeni nu m-a lămurit până acum..

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2014 la 10:06 am

      Nici eu nu sunt în măsură să o fac. 🙂 Dar când voi ajunge acolo, am să mă interesez. 🙂

    Iustina a spus:
    Iunie 5, 2014 la 4:39 pm

    Eu n-am știut să răspund la întrebarea „mami, eu ce-am fost eu înainte să fiu?”. Am dat un răspuns ambiguu, de-ăla politically correct să nu supăr nici pe Cel de sus, nici știința :), cred că i-am zis ceva de genul „cu toții ne întrebăm asta, și nu știm exact, dar mă interesez pentru tine”. Evident că ultima parte a fost o păcăleală, unde era să mă interesez? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2014 la 5:05 pm

      Își va răspunde singur, știe el s-o facă dacă va vrea cândva…
      Dar îmi foarte place răspunsul tău, sincer. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

