Legea cauzei și-a efectului

Publicat pe Actualizat pe

thE o lege fizică universală. Ne așteptăm să funcționeze promt, ca la magazin: ți-am dat banii, mi-ai dat pâinea. Doar că în viață, legea cauzei și a efectului (legea feedbackului) se aplică după placul ei, nu al nostru. Bumerangul, fie că e vorba despre ceva plăcut, fie că e ceva neplăcut, se întoarce în funcție de forța aruncării, de puterea cu care bate vântul, de viteza zborului… Când faci un bine azi, așteaptă-te să ți se întoarcă, dar nu neapărat azi, nu din aceeași direcție și nu după cum vrei tu să arate acel bine. Și răul respectă fix aceeași lege.

Cu cât ești mai atent la tine și nu la alții, cu atât în oglindă ai să vezi un om mai frumos!

Cu cât ești mai atent la alții și la greșelile lor, cu atât se sparge mai repede oglinda! 🙂

Orice formă de energie psihică și fizică generează o forță energetică ce se va întoarce asupra ta în același fel.

„Vreau să cunosc gândurile lui Dumnezeu. Restul nu sunt decât detalii.” Dacă și Einstein…, mă gândesc că merită să ținem cont. Măcar puțin, cât să ne punem întrebări.

Vezi filmulețul de mai jos și, chiar dacă e un spot publicitar thailandez, dă-i voie să răscolească un pic în mintea ta, undeva în interiorul tău, chiar dacă nu realizezi exact unde și ce se întâmplă. Fizica cuantică spune că așa ceva ajută intenția și atenția să-ți îmbunătățească viața. Cu cât te gândești mai des, mai intens, mai detaliat la un lucru (plăcut ori neplăcut), el tinde să devină realitate, să se manifeste în formă fizică, în funcție de emoțiile cu care a fost hrănită imaginația.

12 gânduri despre „Legea cauzei și-a efectului

    Mirela a spus:
    Iunie 4, 2014 la 5:33 pm

    Trebuie sa recunosc in mod solemn ca uneori am facut rautati in viata…. numai ca n-au fost niciodata cu intentie sau cu satisfactie. Le-am facut doar ignorand ceva sau pe cineva, fara sa fi promis ceva sau fara sa dau sperante in vreun fel. Dar chiar si asa, fara premeditare, am senzatia ca faptul ca ai provocat tristete sau dezechilibru candva, te va face sa platesti intr-o buna zi. Si uneori am gandit „sa vezi ce mi-o iau eu acum, cumva, pentru chestia asta…. ” . Ceea ce nu e corect, sau poate nu e vorbe de corectitudine , ci de o reechilibrare. Habar n-am, dar ceva-ceva e .
    Cat priveste fapta buna, cel mai bine e s-o faci ca asa simti si apoi sa nu astepti la schimb nimic, niciodata. Nici in sens concret, nici de la divinitate. E mai bine asa.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 4, 2014 la 5:53 pm

      Eu nu cred în pedeapsă. Îi spun simplu feedback. Fiindcă e, de fapt, lecția de care am cea mai mare nevoie fix pentru a face exact ce spui tu: reechilibrare personală.
      De greșit, greșim toți în mod permanent. Important e să nu repetăm de n ori aceeași greșeală.
      Iar bine, foarte bine spus, se face doar știind că binele aduce bine, fără alte condiții de tip troc. Are viața grijă să ni-l întoarcă maxim. Faptul că pot scrie pe-aici înseamnă că mi-e bine, că viața mă iubește. 🙂

        Mirela a spus:
        Iunie 4, 2014 la 5:57 pm

        Ca are viata (sau Dumnezeu) grija sau nu….. ma abtin 😀 . Dar chiar si asa, pur si simplu, facand bine iti faci si tie bine. Chiar daca te lovesti de ziduri uneori. Sau de ziduri facute din caramizi de gheata, imi inspira uneori imaginea asta unele intamplari. The worst 😀 , dar nu conteaza, toate trec. Si mai bine sa treaca in tihna.

          drstoica a răspuns:
          Iunie 4, 2014 la 5:59 pm

          Adevărat, Mirela.

    Ana a spus:
    Iunie 4, 2014 la 5:51 pm

    Pai eu ma gandesc intens,vizualiz de uit care e realitatea mea si ajung sa traiesc in ganduri si imi doresc de peste 3 ani ceva si mici macar in ziua de azi nu s-a materializat….si sa nu zici ca nu mi-am dorit suficient de profun si de tare,ba am riscat si multe din ceea ce am pentru ceea ce de atata amar de vreme imi doresc si….un maaaare ciuciu 😀
    Ce-ar trebui sa fac in plus fata de a dori pana la durere sa se implineasca ce gandesc? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 4, 2014 la 5:58 pm

      Un singur lucru mai ai de făcut: să ștergi rezultatul dorinței de pe lista obsesiilor. 🙂 Când îți dorești ceva, nu cuvintele sunt cele importante, nu ele dictează subconștientului pentru materializare. Nici măcar gândurile, ci doar emoțiile. Ele sunt limbajul subconștient. „Îmi doresc, da’ ciuciu” e credința ta că îți dorești degeaba. Iar subconștientul asta îți dă: degeaba. 🙂 „A dori până la durere” nu e nicicum o soluție, fiindcă durerea atrage durere, nu bucuria împlinirii dorinței. Schimbă starea asta, dă-ți voie să și crezi că se va materializa dorința ta. Iisus spunea, la un moment dat: „Când cereți ceva rugându-vă, credeți că ați primit deja și veți avea”. Comportă-te ca și cum ai tot ce-ți trebuie, bucură-te pentru ca bucuria să se amplifice.
      Iar dacă nu și nu, tre’ să știi că așa e cel mai bine pentru tine!

        Ana a spus:
        Iunie 4, 2014 la 7:12 pm

        Sper sa nu ajung la nu si nu…va fi foarte greu….chiar grav:)
        Ai dreptate…eu nu am vazut asa…ci am actionat egoist…ca intodeauna…si ma seaca timpul…Dar poate asa trebuie sa fie 🙂

          drstoica a răspuns:
          Iunie 4, 2014 la 7:18 pm

          Asta poate fi lecția ta în drumul spre împlinirea dorinței: răbdarea. Când o vei învăța și o vei trăi în mod natural, fără greutate, lucrurile se vor împlini așa cum e cel mai bine pentru tine!

    […] Minunea are întotdeauna o explicație simplă: Legea cauzei și a efectului! Despre care scriam AICI. Efectul nu se manifestă imediat după cauză. Efectul poate fi explicat și prin perioada de […]

    huianu a spus:
    Iulie 31, 2014 la 12:02 pm

    faptul ca vorbiti despre aceste lucruri ami face mare placere…credeam ca generatiavoastra nu mai are timp sa se gandeasca la astfel de lucruri dar felicitari,santeti super…eu credca e minunat sa faci bine in viata fara sa astepti o recompensa si daca reusesti sa o faci poti spune ca esti norocos pentru sentimentul ce ti-l lasa acest lucru…

      drstoica a răspuns:
      Iulie 31, 2014 la 5:01 pm

      Mulțumesc frumos! Orice bine atrage bine. Eu în asta cred.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

