Un gram de limba română :)

Publicat pe

Un gram e puțin, dar ușor de digerat. L-aș face obicei, ce zici? 🙂

servici

27 de gânduri despre „Un gram de limba română :)

    Poteci de dor a spus:
    Iunie 3, 2014 la 9:50 am

    De obicei, cei care merg la „serivici”, iau şi „salar” destul de mare… uneori prea mare

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 9:56 am

      Degeaba iau io salar mare dacă viu acasă și viața mea nu face sens de nicio culoare. 🙂

        Poteci de dor a spus:
        Iunie 3, 2014 la 9:59 am

        Crezi că ei simt ceva în neregulă în ceea ce priveşte sensul vieţii lor?

          drstoica a răspuns:
          Iunie 3, 2014 la 10:02 am

          Crezi că nu? Suferința e aceeași peste tot, chiar dacă o recunoști sau nu.

    adelinailiescu a spus:
    Iunie 3, 2014 la 1:31 pm

    Nu prea mai mergem la servici, acum avem toti…joburi! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 3:46 pm

      Steve Joburi. 🙂

    Ana a spus:
    Iunie 3, 2014 la 1:37 pm

    Io merg la work 😛

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 3:46 pm

      Mie îmi place la wok. Mâncare chinezească făcută la wok. 🙂

        Ana a spus:
        Iunie 3, 2014 la 5:25 pm

        Si mie 😆

    july a spus:
    Iunie 3, 2014 la 4:19 pm

    asa este, nici macar nu exista ca forma in dictionar, si totusi.. 😀

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 4:37 pm

      ca multe altele. 🙂

    Cuvânta a spus:
    Iunie 3, 2014 la 4:31 pm

    M-ai nimerit, sunt in C.O.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 4:38 pm

      îmi traduci, te rog? 🙂

        Cuvânta a spus:
        Iunie 3, 2014 la 4:40 pm

        Concediu odihna. :))

          drstoica a răspuns:
          Iunie 3, 2014 la 4:50 pm

          :))) C.O. în C.O.? Canada Olanda? :))

            Cuvânta a spus:
            Iunie 3, 2014 la 7:24 pm

            Ei hai nici chiar asa. CO AH, adica concediu de odihna at home :))

              drstoica a răspuns:
              Iunie 3, 2014 la 7:37 pm

              Ce mi-aș mai face câte o casă peste tot în lume, să pot sta „acasă” în fiecare săptămână în altă parte… :))

                Cuvânta a spus:
                Iunie 3, 2014 la 7:41 pm

                Si eu la fel, visez mult :))
                Dar cand ma lovesc de dificultatile practice ale unui concediu in alta parte ma intorc pe partea cealalata si mai visez putin, ca e mai comod si mai frumos 😀

                  drstoica a răspuns:
                  Iunie 3, 2014 la 8:40 pm

                  Eu visez mult cu ochii deschiși. Până când trec de dificultățile practice. 🙂

    Mirela a spus:
    Iunie 3, 2014 la 6:18 pm

    Eu de mult timp spun ca ma duc la munca, chiar daca suna de parca as merge la ocna 🙂 . Munca-i munca si gata.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 7:38 pm

      La mine, munca-i pasiune și gata! 🙂 Fac în fiecare zi ce-mi place ca să nu mai fiu nevoit să muncesc nici măcar o zi în viața mea. 🙂

    Dianette a spus:
    Iunie 3, 2014 la 11:00 pm

    Citind comentariile şoptesc „Norocosule!”
    Apoi amintindu-mi de Cătălin””… spun clar „Hotărâtule!”

    Fără pasiune… e greu… şi cu ea, ce-i drept… dar măcar ai idee de ce te trezeşti dimineaţa… 🙂

    Nu prea am fost la „servici”… mda… eşti tentat a şopti în barbă „Norocoaso!”… Îţi spun eu… cum stă treaba: „Nebotărâto!” 🙂

      Dianette a spus:
      Iunie 3, 2014 la 11:02 pm

      h… NeH… ok? 😉

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 11:31 pm

      🙂 Dar și când te vei hotărâ… cu pasiune și zâmbetul pe buze… pfff… ce „servici a-ntâia” îți va umple viața!… 🙂 Știu eu că se poate, că se va întâmpla cândva. Când vei vrea tu.

        Dianette a spus:
        Iunie 4, 2014 la 4:26 am

        E nevoie de o recadrare, cum zici tu. Adunăm diplome”” pentru un „servici” bun şi pasiunile nu mai ţin pasul. Dar parcă nu ai renunţa de tot la ele… 🙂 Trebuie îmbinate cumva…

          drstoica a răspuns:
          Iunie 4, 2014 la 11:19 am

          Uite ce bine a spus-o!!! Recadrarea ne schimbă percepția. Percepția nouă creează soluția. Soluția ne face fericiți, îmbinând totul în modul ideal! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

