Vreau să deschid o Școală de Zâmbete :)

Publicat pe Actualizat pe

zambetNu lua de bun ceea ce vezi în filmulețul postat aici, chiar dacă mie mi se pare fantastic! Încearcă, experimentează Tu, să vezi dacă funcționează! Să vezi dacă ție ți se potrivește ceea ce eu cred că mie mi se potrivește! Tu nu vei schimba ceva în viața ta în funcție de ceea ce spun eu, ci vei schimba ceva în viața ta în funcție de ceea ce înțelegi tu!

Adu-ți mereu aminte de asta: „Fake it ‘till you make it!”. Prefă-te până reușești! În fiecare zi! Iar când reușești, continuă, până ce devii așa! Atunci, nimeni nu te mai poate schimba, fiindcă nici măcar n-ai vrea! Și nici ceilalți nu vor vrea așa ceva. Ba se va întâmpla exact invers. Vei reuși, în sfârșit, să schimbi lumea. Cât de mult îți dorești asta în fiecare zi, este? 🙂

Filmulețul e o superbă mostră de inteligență emoțională. Bucuria nu rănește pe nimeni. Bucuria nu are nevoie de niciun motiv pentru a se manifesta. Uită-te la un bebeluș cum dă din mânuțe și râde de unul singur, nebăgat de nimeni în seamă. Într-adevăr, el e prea mic ca să înțeleagă. Ca să înțeleagă ce tristă e maturitatea omului care crede că știe cum să trăiască frumos și… Bucuria nu poate trece neobservată. Așa că zâmbește, te rog!!! Chiar ACUM, când citești blogul ăsta aiurit! Ai făcut-o, vezi??? 🙂 Și eu, pe bune. 🙂 Ține minte zâmbetul și repetă-l și mai târziu, și mâine, și poimâine… Fă din zâmbet ocupația ta de bază! Vei descoperi că chiar și atunci când viața te va încerca în vreun fel, zâmbetele împărțite anterior și zâmbetul din suflet te vor readuce rapid la suprafață. Mai la suprafață decât ai fost vreodată, crede-mă pe cuvânt că știu ce vorbesc. Nu încerc să te vrăjesc, să-ți vând gogoși, fiindcă nu-ți cer nimic; doar să fii tu, independent de părerile celorlalți. Să zâmbești, de exemplu.

Iubesc filmulețul de mai jos! Subtitrat, deși viața nu are subtitrare. Ori o înțelegi, ori nu. 🙂

22 de gânduri despre „Vreau să deschid o Școală de Zâmbete :)

    Mirela a spus:
    Iunie 1, 2014 la 7:24 pm

    In primul rand, blogul tau nu e aiurit. In al doilea rand, n-ai vrea sa-mi faci si mie cunostinta cu baiatul-aducator-de-zambet din clip ? Ca tare bine ne-ar prinde, mie si unor oameni tristi pe care ii stiu eu… afectati cu totii de lipsa de incredere in noi sau coplesiti de tot felul de griji. Ei ? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 1, 2014 la 8:05 pm

      În primul rând, mulțumesc. 🙂 În al doilea rând, oricând se găsesc zâmbete de primit. Trebuie doar să fii atentă la ele. Să-ți înfrângi prejudecățile, fricile și să dai curs oricărui dar primit, de la oricine vine el. Fiindcă de-aia, uneori, ratăm miile de zâmbete din jurul nostru. Nimeni nu ne poate ajuta împotriva propriei voințe.

        Mirela a spus:
        Iunie 2, 2014 la 6:06 pm

        Trebuie definit ce inseamna prejudecati sau daruri, e posibil ca oameni diferiti sa aiba viziuni diferite despre ele. Si in general fiecare trateaza situatiile prin prisma proprie, e dificil. Ma refer la toti, indivizii in general, care vorbesc despre lucruri total diferite desi se refera la acelasi termen. Sau invers spus, desi au in cap o idee si o propun, ea inseamna ceva total deosebit decat credea celalat ca urmeaza sa fie. Am patit-o eu mult timp, pana mi-am dat seama ca nimeni nu era de vina, de fapt. Cel mult niste lipsa de comunicare corecta si un pic de superficialitate dintr-o directie…. mare lucru 😀 Pana la 60 de ani, sa ne tot maturizam, unii din noi…. eventual.

          drstoica a răspuns:
          Iunie 2, 2014 la 6:24 pm

          ai pus o întrebare și ai și răspuns la ea. 🙂 eu rezonez foarte bine cu răspunsul tău. doar că zâmbetele pot fi primite oricând, oricum. nu există multe motive serioase să n-o facem. 🙂

            Mirela a spus:
            Iunie 2, 2014 la 6:34 pm

            Asa am facut ? Habar n-am. Eu doar imi amintesc de un om caruia i-am spus ca imi placea ca ma facea sa rad si din clipa aia si-a schimbat atitudinea, facandu-ma mai mult sa plang. A inteles invers, cred (?!) . M-am simtit pedepsita (nu stiu de ce), asa ca alta data n-o sa mai spun ce gandesc. Sau nu tot , oricum.

              drstoica a răspuns:
              Iunie 2, 2014 la 7:01 pm

              Ți-a spus el că te-a pedepsit sau ai înțeles tu câ a făcut lucrul ăsta?
              Fiecare are propriile lui emoții și convingeri limitative. Mi se întâmplă ceva nu din cauza celuilalt, ci din cauza mea. Iar celălalt mă tratează neplăcut nu din cauza mea, ci din cauza lui. Așa funcționează lucrurile. Dacă alegem să înțelegem și să acceptăm, totul se rezolvă blând, de la sine.

                Mirela a spus:
                Iunie 2, 2014 la 7:09 pm

                A glumit si mi-a spus sa-mi caut un entertainer… e glumet rau. 🙂 Apoi, alta data mi-am cerut scuze, sa fiu eu prima care flutura steguletul. Nu a raspuns in niciun fel, niciodata. Era online faza, oricum. Dar si tensiunea fusese tot online, e complicat. A fost, de fapt.

                Oricum, difera de la om la om, cum ai bafta.

                  drstoica a răspuns:
                  Iunie 2, 2014 la 7:14 pm

                  Cum ai baftă? Cum alegi, cum atragi. Felul de a gândi și de a reacționa determină ceea ce intră în viața ta.
                  Când sufăr de pe urma cuiva, înseamnă că problema respectivă exista deja, de mult, în viața mea. Doar am adus pe acel cineva ca să mi-o scoată la suprafață, ca să mă confrunt cu ea, să o înțeleg, să o accept și să o vindec, fiindcă e a mea, nu a altcuiva. Dacă-l găsesc simplu pe el vinovat… nu se prea rezolvă nimic. 🙂

                    Mirela a spus:
                    Iunie 2, 2014 la 7:19 pm

                    Incepi sa suni (ca sa zic asa) ca el 😆
                    De problemele mele sunt constienta, doar ca atata timp cat am putut sa uit de ele un timp, inseamna ca a fost ceva favorabil. Ca s-a schimbat din nou in ne-favorabil, nu am idee de ce. Dar ajunge, ca te retin din treburi mult mai importante, precis.

    ella0592 a spus:
    Iunie 1, 2014 la 9:10 pm

    Superb! Nimic mai mult de zis! 🙂 Hai sa zambim !

      drstoica a răspuns:
      Iunie 1, 2014 la 9:10 pm

      Zâmbim deja, uite! 🙂

    Dianette a spus:
    Iunie 2, 2014 la 2:04 pm

    Pe-al meu l-ai „fabricat” deja! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 2, 2014 la 4:04 pm

      Și a ieșit bine? 🙂

        Dianette a spus:
        Iunie 2, 2014 la 5:22 pm

        Perfect. 🙂

          drstoica a răspuns:
          Iunie 2, 2014 la 5:57 pm

          Bun, lasă-l să zboare pe buze fără să obosească! 🙂

    Într-un suflet de copil… | Poteci de dor a spus:
    Iunie 2, 2014 la 5:03 pm

    […] Doctor de Romanica, Sub semnătură, Creatie Proprie, Despre Maramureş, Dan Talmaciu, scrioa, DrStoica, Privire de copil, Buceginatura2000, Fiind imagine, Cristian Lisandru, Redsky2010, flyintheworld, […]

    Irina a spus:
    Iunie 3, 2014 la 10:04 pm

    Daca deschizi o astfel de scoala, n-o sa chiulesc de la nicio ora. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 3, 2014 la 10:33 pm

      Dacă deschid o astfel de școală, învățăm să râdem toată ziua și să mai și câștigăm bani din asta. 🙂

    Simona a spus:
    Martie 21, 2015 la 8:21 pm

    pur si simplu minunat. bravo pentru idee si initiativa

      drstoica a răspuns:
      Martie 21, 2015 la 8:34 pm

      Mulțumesc, mulțumesc, Simona! 🙂

    […] Doctor de Romanica, Sub semnătură, Creatie Proprie, Despre Maramureş, Dan Talmaciu, scrioa, DrStoica, Privire de copil, Buceginatura2000, Fiind imagine, Cristian Lisandru, Redsky2010, flyintheworld,  […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

