Hai, zâmbește, că nu costă nimic! :)

Publicat pe Actualizat pe

cocacolaOricât ar fi Coca Cola de… și de…, creativitatea echipelor sale de branding a fost și rămâne una de mare excepție! Dincolo de ce avem de reproșat băuturii în sine, iată cum o simplă și ieftină găselniță poate aduce zâmbetul pe buzele cuiva și, bineînțeles, bani în contul companiei. 🙂 Eu nu beau Coca Cola, dar în magazin mi-ar plăcea ca persoanei care stă la rând, în fața mea, să-i facă doza de Cola ca în spotul publicitar (postat mai jos).

Corect, e manipulare, omul, încântat de acest Happy Beep, se va întoarce și va cumpăra din nou. Însă, dacă devenim conștienți de nocivitatea băuturii respective, nu cumpărăm, doar zâmbim la Happy Beep. 🙂 Asta înseamnă conștiența zi de zi, crearea deliberată a propriei stări de bine: să iei din fiecare om, lucru, întâmplare doar ceea ce te ajută, ce-ți folosește cu adevărat și să fii recunoscător pentru asta. Pentru că în orice lucru rău există întotdeauna și ceva bun!

Happy Day, da? 🙂

Aici e meritul agenției Ogilvy din Brazilia. Oameni sclipitori. Dar și noi putem fi. Oricare dintre noi!

10 gânduri despre „Hai, zâmbește, că nu costă nimic! :)

    Mirela a spus:
    Mai 24, 2014 la 8:02 pm

    Asa-i 🙂

    Diana a spus:
    Mai 24, 2014 la 8:05 pm

    Am văzut-o de ieri. Dar mamă, ce sunet fain au ales pentru happy beep. Sparge plictiseala de la casă, efectiv. Chiar creativi oamenii ăștia. Creativitatea e mama afacerilor, se știe.

      drstoica a răspuns:
      Mai 24, 2014 la 8:14 pm

      Creativitatea e mama fericirii, Diana. 🙂 Creativitatea poate păstra împreună un el și-o ea o viață întreagă, creativitatea îți conferă maxime șanse de angajare (chiar și atunci când nu ai cea mai mare experiență în domeniu), creativitatea e succesul afacerilor…
      Creativitatea merge mână în mână cu schimbarea, cu noul, cu soluții care ies din tipare. Ca și zâmbetul. 🙂

        Diana a spus:
        Mai 24, 2014 la 8:16 pm

        Deci e mama tuturor lucrurilor bune și a vieții, de fapt.

          drstoica a răspuns:
          Mai 24, 2014 la 8:24 pm

          Noi ce suntem? Creație. Deci, da, chiar ai dreptate. 🙂

    confucius48 a spus:
    Mai 26, 2014 la 10:27 pm

    Manipulare e si in filmuletul ala cu „Look up”, cand toate gadgeturile-s prezentate ca inamici. Pana la urma, totul se reduce la intrebarea „de ce?”. Cred ca noi cumparam viziunea, nu neaprat marfa.
    http://fiiputerea.wordpress.com/2014/05/23/maica-tereza-si-serban-groza/

      drstoica a răspuns:
      Mai 27, 2014 la 4:04 pm

      Cred că noi cumpărăm părerile altora despre noi, de obicei…

        icar a spus:
        Iunie 23, 2014 la 11:14 am

        „…un soi”…de comunicare. Pana la urma orice act creativ transmite un mesaj. Perceptia ne aduce sau ne departeaza de realitatea sau fictiunea creatiei…Un zambet e binevenit oricand:)

          drstoica a răspuns:
          Iunie 23, 2014 la 11:42 am

          Foarte adevărat. Pe noi ne ajută să luăm ce e bun din fiecare „act” în sine, să ne susțină viețile, exprimarea, preferințele, comportamentul, și nu invers. Un zâmbet e binevanit oricând! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s