Machu Picchu

Publicat pe

Fascinant filmulețul despre un oraș, despre o civilizație din secolul 15, plus rămășițele ei contemporane! S-au folosit camere 4K, iar curățenia conținutului filmat merge direct la suflet. E greu să nu-ți placă. Adică, să vorbesc doar pentru mine, în numele meu: e greu să nu-mi placă. 🙂

14 gânduri despre „Machu Picchu

    Mala a spus:
    Mai 14, 2014 la 7:57 pm

    Ai avut dreptate, Doc … direct la suflet.

      drstoica a răspuns:
      Mai 14, 2014 la 10:01 pm

      Mi-ar plăcea să văd locurile și oamenii aceia de aproape. 🙂

        Mala a spus:
        Mai 14, 2014 la 10:14 pm

        Îmi puneam întrebarea în timp ce urmăream filmul… oare cum e să trăieşti acolo ?

          drstoica a răspuns:
          Mai 14, 2014 la 10:41 pm

          sincer, nu știu dacă mi-ar plăcea să trăiesc o viață acolo… sunt omul orașelor, al agitației zilnice. dar o lună pe an, mi-aș încărca bine de tot bateriile trăind acolo. mă încarc chiar și numai când privesc.

            Mala a spus:
            Mai 16, 2014 la 10:42 am

            Hehe, şi io-s omu’ citadelei sau, dacă nu, cel puţin al sălbăticiei cu doza minimă necesară de confort…adică apa si wc-ul in casă….

              drstoica a răspuns:
              Mai 16, 2014 la 10:57 am

              doar apa și closetul? hai, mai pune! :))

                Mala a spus:
                Mai 16, 2014 la 11:01 am

                De-un sejur ajunge Doc! 😀

                  drstoica a răspuns:
                  Mai 16, 2014 la 6:19 pm

                  Bagă și o spirtieră, să ne facem un ceai, ceva. :))

                    Mala a spus:
                    Mai 16, 2014 la 10:26 pm

                    Las’ că au peruanii focul … 😀

                      drstoica a răspuns:
                      Mai 16, 2014 la 10:59 pm

                      Păi, ei, da. Că tot la ei era vorba să găsești și apa + closetul. 🙂 Da’ focul să se aprindă civilizat, la comandă; de-aia zic de-o spirtieră modernă. 🙂

    Ana a spus:
    Mai 15, 2014 la 8:07 am

    Vizitarea acestui loc este unul din visele mele ….cine stie? 🙂
    Sora mea a fost acolo…mi-a povestit lucruri interesante de cele intalnite acolo…una din povesti m-a emotionat pana la lacrimi….avea si poza…

      drstoica a răspuns:
      Mai 15, 2014 la 10:15 am

      Și eu visez să ajung acolo într-o bună zi. Ceea ce-ți doresc și ție, cu tot tacâmul de experiențe frumoase inclus! 🙂 Cred că e greu să nu rămâi cu amintiri extraordinare din așa loc…

        Ana a spus:
        Mai 15, 2014 la 6:28 pm

        Eu am ramas impresionata numai cu povestea si pozele,dar sa si ajung acolo…? 🙂

          drstoica a răspuns:
          Mai 15, 2014 la 8:03 pm

          Dorește-ți suficient de mult și te vei trezi făcând pași concreți către împlinirea dorinței. Când ea e suficient de puternică, apare convingerea că se poate. Apoi, apar așteptările. Și, în final, rezultatul dorit, așteptat.
          Dacă-ți spui: „Îmi doresc foarte mult, dar nu cred că pot…”, s-a cam terminat. 🙂 Asta este, de fapt, esența credinței: îți dorești știind că se va întâmpla într-o bună zi.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

