Bau! :)

Publicat pe Actualizat pe

Making a point emoticonNu vreau să vorbim acum, aici despre cum e mâncarea de tip McDonald’s. Știe deja fiecare dintre noi ce e mai bun, mai bine pentru el însuși în ceea ce privește hrana.

Uită-te, te rog, la noul spot publicitar (făcut în, pentru Austria), bazat pe filmări de tip reality. Corect: în spatele acestui spot stă o echipă de marketing, de comunicare, de oameni cu bani. Dar, dincolo de bani și interese, există un fenomen imediat: zâmbetul! Un beneficiu clar, sănătos, pentru persoanele implicate. Dacă i-ai întreba: „Ok, e un spot publicitar, dar ți-a plăcut? Ai vrea să ți se mai întâmple astfel de lucruri?”, ce crezi că ar răspunde oamenii ăia? Ce ai răspunde tu acum, în locul lor? Eu știu ce aș răspunde, pentru că îmi place să mă simt ok. Iar când nu mă simt prea ok, caut să-mi provoc schimbarea de stare. Depinde de mine. Și, din fericire, mai găsesc și la cei din jur suficienți declanșatori de zâmbete.

Inițiativa celor de la McD’s amuză, bine dispune, face ceea ce ne-am dori să ni se întâmple de cât mai multe ori în fiecare zi. Ce-ar fi să provocăm noi înșine zâmbete-surpriză celor pe care îi întâlnim? Oare, în timp, la fel de surprinzător, n-am începe să primim, la rândul nostru, așa ceva? Atitudinea atrage atitudine! Aia pe care o am eu vine înspre mine și din partea altora. Și-i iubesc maxim pe oameni când îi văd fericiți! Maxim!

E simplu, pe bune! E un alt mod de viață, menit să ne schimbe pe noi înșine, pe toți. Privește!

5 gânduri despre „Bau! :)

    iluminisme a spus:
    Mai 13, 2014 la 6:21 pm

    ma suprinde placut Austria din ultima vreme 🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 13, 2014 la 9:31 pm

      Uh, pe mine mă surprinde plăcut de când o cunosc! 🙂 Am așa o atracție față de ea de nu știu ce-mi vine să-i fac! 🙂

        iluminisme a spus:
        Mai 14, 2014 la 9:57 am

        sa o barbieresti?
        :))
        Nu o zic cu rautate, chiar ador barba ei 🙂

          drstoica a răspuns:
          Mai 14, 2014 la 1:22 pm

          :)) Nu, eu caut gata bărbierite. :)) Accept pe toată lumea, dar am preferințele mele clasice, nu mă dezic. 🙂

            iluminisme a spus:
            Mai 19, 2014 la 3:01 pm

            foarte bine, bine ca nu judeci 😛

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

