Așa am ajuns în Rai :)

Publicat pe

Toscana. Chiara di Prumiano, aproape de Firenze. O localitate cu vreo 10 case. Una și una! Dintre care, cea mai cea e un conac din secolul 17, aparținând inițial unui principe din nordul Italiei. Apoi, de vreo 200 de ani, a devenit proprietatea familiei care îl are și astăzi. Cu un bucătar de Top Chef. A gătit inclusiv pentru Madonna. Genial omul! De l-aș avea la dispoziție, da, aș deveni vegetarian fără să-mi dau seama. 🙂 Te uiți în farfurie și zici că ai cea mai bună combinație de cărnuri din câte există. Guști și… „eram sigur că nu m-am înșelat, normal! Minunat!”. Întrebi ce ți s-a servit. Nicio legătură cu carnea. Cel mult cu aia de mare. 🙂 Fabuloasă mâncarea! Toată bio, de casă. Într-un mediu bio, cu o atmosferă bio, cu oameni bio…

Un retreat & coaching pe care-l voi ține minte toată viața. NIMIC nu mi-a lipsit în săptămâna aia. Incredibil, dar nimic! Vedeam oamenii respectivi pentru prima oară, pe toți. Înainte, nici nu știam unde era localitatea pe hartă. Fiindcă nu prea era. Am ieșit total din stilul obișnuit de viață. Schimbarea pe care, de obicei, o refuzi categoric. Doar că schimbarea e cea care te ajută să experimentezi, să evoluezi, să te bucuri, să te împlinești din toate punctele de vedere. Schimbarea creează soluțiile ideale. Magnific!

6 gânduri despre „Așa am ajuns în Rai :)

    Arome de poveste a spus:
    Mai 12, 2014 la 10:26 am

    Foarte frumos iar Toscana e superba!

      drstoica a răspuns:
      Mai 12, 2014 la 4:11 pm

      Da, este. Și nu numai ea. 🙂

    geanina a spus:
    Mai 14, 2014 la 8:22 am

    Eu cred ca ghemul alb a ajuns in Rai! Tu doar ai stat la poarta. Dar e mai bine asa, zic….:))

      drstoica a răspuns:
      Mai 14, 2014 la 1:20 pm

      Am fost, m-am întors, mă mai duc… 🙂

    elenacreme a spus:
    Iunie 15, 2014 la 4:25 pm

    M-am bucurat de atata frumusete! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 15, 2014 la 5:01 pm

      Mulțumesc! Iar eu mă bucur de bucuria ta! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

