O Blondă Blue

Publicat pe

14 gânduri despre „O Blondă Blue

    Dianette a spus:
    Mai 9, 2014 la 11:14 am

    Hmmm… tu esti fotograf?

      drstoica a răspuns:
      Mai 9, 2014 la 11:44 am

      Dar ce sunt? 🙂

        Dianette a spus:
        Mai 9, 2014 la 12:06 pm

        Raspunzi la intrebare cu… intrebare?!
        Nu asa, Cata… Normal ca esti, din moment ce tu ai facut fotografiile… Insa profi”” sau e doar un hobby… ? Intreb pentru ca fotografii cu cer si cladiri si orase… si iubite… am mai vazut aici. Acestea aduc insa a sedinta foto… professional… intelegi? 🙂

          drstoica a răspuns:
          Mai 9, 2014 la 12:31 pm

          Ce ne mai place să distorsionăm realitatea!… 🙂 În categoria Fotografie, ai văzut cer, clădiri, orașe, destule modele în ședințe și iubită, nu iubite. 🙂
          Deci, da, ca să fiu cât mai explicit. 🙂

            Dianette a spus:
            Mai 9, 2014 la 1:01 pm

            Nu stiu ce distorsionezi tu… deduc insa, din raspunsul mormait in barba, ca ai interpretat gresit. Eram surprinsa… caci te stiusem pe la radio… coaching… etc.
            IubitA, atunci. Sa-mi fie cu iertare…
            In concluzie… te-ai zburlit, degeaba… 🙂

              drstoica a răspuns:
              Mai 9, 2014 la 2:27 pm

              Cu zâmbete nu poți mormăi în barbă. 🙂
              Eu n-am interpretat, doar am citit ce ai scris. 🙂
              În concluzie, nu m-am zburlit. Stau așa, nezburlit. 🙂
              Programăm o ședință foto? 🙂

                Dianette a spus:
                Mai 9, 2014 la 3:23 pm

                Mi-au scapat zambetele! Le-o fi inghitit WP-ul…
                Ei… trebuie sa promiti ca nu le postezi aici… niciunde… never… 🙂 ei, glumesc (ti-o spun, ca sa nu mai „citesti” primtre randuri, aici… la „mine”-i un „must”…)

                Dianette a spus:
                Mai 9, 2014 la 3:25 pm

                S-a dus… nu eram gata… 🙂
                Am un zambet in buzunar… indulceste uneori masca… ti-l imprumut?
                P.S. Nu toti suntem modele… din mine… doar franturi…

                  drstoica a răspuns:
                  Mai 9, 2014 la 5:52 pm

                  🙂 Fotografiem doar frânturile, dacă zici tu. 🙂

                    Dianette a spus:
                    Mai 9, 2014 la 9:22 pm

                    Franturile sunt pregatite. Trebuie testat terenul (…). Stii unde ma gasesti.
                    Good night!

                      drstoica a răspuns:
                      Mai 9, 2014 la 9:46 pm

                      :)) La Viena?

    Dianette a spus:
    Mai 10, 2014 la 1:52 am

    Cata… :)))

    KOH  a spus:
    Mai 10, 2014 la 2:44 am

    Great work~
    Have a good day~dear

      drstoica a răspuns:
      Mai 10, 2014 la 9:42 am

      Thank you, KOH! Have a nice weekend too!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

