Sex. Limbaj nonverbal. Tabu? (video)

Publicat pe Actualizat pe

ssInstinctul sexual e unul dintre cele mai vii, mai puternice, mai exersate – conștient sau nonconștient – în viața omului. Freud pune cam toate problemele adultului pe seama frustrărilor sexuale infantile. Fiindcă, vrem sau nu vrem asta, instinctul sexual își face simțită prezența și se dezvoltă foarte de timpuriu în viața copilului, fie fată, fie băiat. Nici nu știe ce-i ăla, dar apar senzații. Pentru că e un instinct primar.

Pe de o parte, sexul a devenit ceva atât de comercial și de uzitat în ideea de a vinde produse/servicii, de a stimula în mod exagerat niște simțuri… Pe de altă parte, ne-am obișnuit să catalogăm orice privire, orice gest, orice aluzie sexuală ca fiind perversiune. Dacă privești decent, dar ești văzut(ă), e perversiune. Dacă privești pe ascuns și nu ești surprins(ă), nu mai e perversiune. Cam bizar, nu?

cOricât de bine, de frumos, de înalt ne-am educa, atracția sexuală rămâne. Iar energia ei este una foarte necesară, benefică organismului, atâta vreme cât nu ai ales calea ascetului, pentru că, în acest caz, programele mental-emoționale se modifică simțitor (în timp).

În cele două filmulețe postate mai jos, se realizează un experiment, de tip reality, foarte interesant! Și funny, dacă vrei. 🙂 Un tip, în metroul londonez, are ascunsă între picioare o cameră video. Astfel încât e foarte evident atunci când o altă persoană se uită fix în direcția respectivă, căutând cu privirea ceva care-l face pe individ bine dotat. 🙂

Privește cele două filmări. Sunt femei care se uită direct. Sunt altele care se fâstâcesc, dar tot se uită. Unele care sunt însoțite și tot nu-și pot refuza priveliștea. Altele care își ascund privirea, dar… de ce nu s-ar uita?! Ori care sunt înfășurate (islamic) din cap până-n picioare; și se uită.

Observă limbajul nonverbal. El este întotdeauna mult mai sugestiv decât cel verbal. În cazul atracției sexuale (FIREȘTI, fără ca asta să însemne că femeia respectivă chiar s-ar cupla cu bărbatul ăla), buzele si mâinile sunt cele care vorbesc cel mai ușor și mai clar din partea doamnelor și domnișoarelor. Buzele si mâinile sunt cele care, de multe ori inconstient, necontrolat, involuntar, spun ce e în mintea privitoarelor. Ce gânduri și ce emoții activează anumiți neurotransmițători. Observă cum situația în sine, indiferent că este luată în glumă sau nu, activează din partea mâinilor numai mângâieri: ale părului, ale feței, ale unui obiect… Cu buzele, totul e mult mai explicit. Devine insinuant, chiar dacă nu asta ți-e intenția. Fiindcă e vorba de ce se întâmplă în interiorul tău. Subconștientul cunoaște doar lumbajul emoțiilor personale! Fie că vrem, fie că nu vrem să acceptăm în mod conștient. Atracția sexuală NU e perversiune, nu e rușine! E ceva natural.

10 gânduri despre „Sex. Limbaj nonverbal. Tabu? (video)

    Dianette a spus:
    Mai 6, 2014 la 1:11 pm

    Ce-or fi avand azi, toti cu sexul?! 🙂 Nu intreba care ‘toti’…
    Nu exista tabuuri… in pat””! Ma repet, probabil… Mi-ai amintit de Basic Instinct… e de…revazut…
    Funny… unde zboara”” involuntar, privirea…

      drstoica a răspuns:
      Mai 6, 2014 la 8:44 pm

      O fi ziua sexului. 🙂 Nu întreb. 🙂
      Instinctul…

    Bursucel a spus:
    Mai 6, 2014 la 9:27 pm

    Măăăi, ce priviri insistente! 😆
    Ei, uite că mi-ai amintit de o reclamă văzută prima dată prin 2006… 😉

      drstoica a răspuns:
      Mai 7, 2014 la 12:22 am

      Nu sunt neapărat insistente, Doina. Sunt priviri… trecătoare. 🙂
      Da, bună reclama. Acum, posteaz-o pe cea cu ea în locul lui. 🙂

        Bursucel a spus:
        Mai 7, 2014 la 12:46 am

        Acum îmi zic că reacțiile țin și de măsura în care reușești să-ți strunești instinctele primare… Pentru că de la un anumit moment, trecând peste faza măgulitoare, devine oarecum jenant să te știi dezbracat din priviri. Zic și eu … 🙄

          drstoica a răspuns:
          Mai 7, 2014 la 12:57 am

          Cât și de câte ori ai observat tu că ești dezbrăcată din priviri în metrou? Dacă acea cameră nu era plasată fix acolo, crezi că ai mai fi realizat că se uită toate femeile acolo? Ai fi zis: „E, nu cred că…”. „S-o uita la genunchii mei, la nasturii de la cămașă, la la la…” 🙂 Eu am urmărit de mai multe ori astfel de priviri în serie asupra unei persoane, care efectiv nu realiza asta. Dar am urmărit pentru că chiar am vrut s-o fac în mod conștient. Și m-am surprins pe mine, de asemenea, privind aproape involuntar către. Din instinct. Poți controla instinctul numai dacă exersezi asta în mod constant.

    slowaholic a spus:
    Mai 7, 2014 la 12:57 pm

    Haaaahahahahahahahahahaha. Cat am raaaas. :))))))

      drstoica a răspuns:
      Mai 7, 2014 la 1:29 pm

      🙂 Dar citind/văzând filmulețele, sunt persoane care-și spun repede, repede: „eu – niciodată!”. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

