România 1964, văzută de englezi

Publicat pe Actualizat pe

Alt București, altă Mamaia – pe vremea când încă nu se cultiva Mazăre 🙂 , iar hotelurile le numărai pe degetele de la o mână, hipodromul de la Ploiești – unde mergeam în copilărie să văd și să mângâi caii, munți, mare, palate, baraje, mănăstiri, oameni, piețe, autobuze de-alea de te ardea fundul dacă stăteai pe ultima banchetă…, într-un filmuleț de prezentare frumușel foc! Cum vedeau englezii partea frumoasă a României în 1964.

3 gânduri despre „România 1964, văzută de englezi

    Mélanie a spus:
    Mai 2, 2014 la 8:32 am

    „o tempora, o mores…” – ce tempura(gogosi japoneze!) si ce mure – de padure… 🙂 – acu’ 5 decenii…

      drstoica a răspuns:
      Mai 2, 2014 la 12:06 pm

      Mi-ai dat o sugestie indirectă. 🙂 Gata, mă duc să-mi iau niște mure. N-am de unde? Bine, dar gogoși calde tot găsesc în colțu’ străzii. 🙂

    Simona a spus:
    Mai 4, 2014 la 10:17 am

    Reblogged this on Simona Prilogan.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

