România rămâne România. Bună? Rea? E și a mea.

Publicat pe Actualizat pe

bfBrad Florescu. Un român în Thailanda. Noua lui casă. Fost lucrător în fabrică, la Pro Tv. 🙂 Un călător prin excelență. Un explorator de viață și de vieți. Un fotograf. Un „Writer. Travel maker. Prophet in exile”, așa cum se autointitulează pe blogul/site-ul său, aici.

A intrat într-un concurs organizat de municipalitatea orașului Hangzhou, din China. Se caută noul Marco Polo, care să fie desemnat ambasadorul turistic al localității respective în lume, vreme de un an. Contra unei excursii de două săptămâni în Hangzhou și a unui „salariu” de 40.000 de euro. Aproape totul sau mare parte se desfășoară pe facebook, AICI.

S-au înscris peste 700 de persoane. Au fost selectate 7. După al doilea filtru, au rămas 5: un australian, un elvețian, o americancă, un francez și românul. Un juriu oficial va avea ultimul cuvânt. Deocamdată, cei 5 concurenți finaliști așteaptă susținerea publicului pe facebook. Un vot înseamnă să scrii acolo numele celui pe care îl susții.

Nu-l cunosc personal pe Brad Florescu. Până acum, nici nu știam că există. I-am descoperit site-ul. M-a convins că e om, că e călător, că e dedicat altor oameni. Și i-am dat votul meu, chiar dacă nu mi l-a cerut personal și nu am nimic de câștigat din asta. Nu doar pentru că e român, ci pentru că e un român care merită, un român pregătit profesional, un român pregătit pentru viață, pentru a câștiga o experiență la care prea puțini dintre noi se încumetă. Dacă intri pe acea pagină de facebook, ai să vezi cât de solidari sunt românii, dincolo de ceea ce cred ei de-aici, din interior. Nu știu dacă am ales eu cândva lucrul ăsta, dar, repet, mă bucur că m-am născut unde m-am născut. Pentru mine, nu cred că există loc mai potrivit unde să fi venit pe lume, să trăiesc, să evoluez. Și de unde să mă plimb, cât oi trăi, peste tot pe planetă și dincolo de ea. Sper. 🙂

Mai jos, am pus filmulețul de prezentare al lui Brad. Cam sofisticat, mi se pare mie. Dar isteț, frumușel. El apare doar câteva secunde. În rest, s-a înlocuit cu multe alte persoane care vorbesc în numele său, ca și când ar fi el. Și l-a gândit, și l-a filmat și l-a editat singur.

În rest, Paște Fericit vă mai doresc o dată, da? 🙂

4 gânduri despre „România rămâne România. Bună? Rea? E și a mea.

    Brad Florescu a spus:
    Aprilie 19, 2014 la 3:29 pm

    Mulțumesc, Cătălin sau DrStoica sau amândurora. Sănătate și Paște cu Lumină!

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 19, 2014 la 3:38 pm

      Mulțumesc și eu, Brad. Sărbători așa cum ți le dorești tu! Și multă baftă, fii ambasador! 🙂

    incredibleyoung a spus:
    Aprilie 19, 2014 la 10:16 pm

    🙂 Sarbatori Fericite , la superlativ! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 22, 2014 la 11:23 am

      Mulțumesc foarte la fel! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

