Când mintea zice clar: „se poate”…

Publicat pe

powerUită-te la ei și trage singur o concluzie. Spectatorii plâng, de unde deducem că ar fi ceva lacrimogen, nu? Dar cei doi mă îndoiesc că așteaptă mila privitorilor, ci, mai degrabă, admirația, încrederea lor.

E plină lumea de astfel de exemple. Trebuie doar să le vedem și să știm că oricare dintre noi poate mult mai mult decât își închipuie. Poate fi fericit, dincolo de toate câte se întâmplă în jur.

El și Ea au primit mai puțin decât majoritatea; dar se simt ca și când ar avea cât noi toți la un loc.

Cred că dacă am alege să vedem un filmuleț de-ăsta pe zi, am mai schimba câte ceva în viețile noastre… Ar fi ca un buton pe care ne-am obișnui să-l mutăm de pe off pe on, de pe „nu pot” pe „pot”, de pe „nu merit” pe „merit”, de pe „nu cred” pe „cred”, de pe „nu are rost” pe „încerc”.

10 gânduri despre „Când mintea zice clar: „se poate”…

    Dan a spus:
    Aprilie 11, 2014 la 7:38 pm

    Eu nu stiu ce-ai tras tu, stiu ce-am tras (trag înca) eu. Mintea zice ea, dar mai tre’ sa vrea si altii. Sau oi fi eu slab de minte…

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 11, 2014 la 8:15 pm

      🙂 Știi cum e, de fapt: nu gândul, dorința mută munții, ci emoția din spatele lor. Emoția e limbajul de care ascultă orbește mintea subconștientă ce face și desface.
      Dar ce-ai pățit de zici că tragi așa de greu?

    iluminisme a spus:
    Aprilie 11, 2014 la 8:12 pm

    foarte frumos, sincer, parca sunt intregi, atat de bine danseaza 🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 11, 2014 la 8:16 pm

      În primele 2-3 secunde, eu nu observasem că ea nu are o mână. 🙂

        iluminisme a spus:
        Aprilie 11, 2014 la 8:22 pm

        exact
        la mine a durat mai bine de un minut
        nu stiu m-am concentrat pe altele 🙂

          drstoica a răspuns:
          Aprilie 11, 2014 la 8:29 pm

          Vezi? Și eu la fel. Așa e și în viață: ne concentrăm pe altele și pierdem din vedere niște lucruri uneori foarte importante. Cu exercițiu, învățăm să vedem mai bine ceea ce contează pentru fiecare din noi.

            iluminisme a spus:
            Aprilie 11, 2014 la 8:38 pm

            🙂 asa este, dar ei te fac sa vezi intregul, sau sa nu vezi lipsa!

              drstoica a răspuns:
              Aprilie 11, 2014 la 9:12 pm

              Corect. Să ne bucurăm, să profităm din plin de ceea ce avem, cât avem.

    erys a spus:
    Aprilie 11, 2014 la 8:35 pm

    sincere aplauze pentru cei doi. si pentru cei care s-au obisnuit repede sa multe butonul de pe off pe on.
    increderea in altii e slabiciune, increderea in tine insuti e forta…

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 11, 2014 la 9:15 pm

      Repede sau încet, bine că s-au obișnuit! 🙂
      Ai dreptate, încrederea în sine e putere, e forță, e baza tuturor reușitelor în viață.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

