Altu’ mai bun!

Publicat pe

One Man’s Loss, din 2013. E un scurt metraj de 6 minute. Cu un El, o Ea și-un homeless. Umor și dramă în aceleași 6 minute.

Mizeria are multe fețe. Ține de fiecare dintre noi când și cum spală situația.

10 gânduri despre „Altu’ mai bun!

    Romana a spus:
    Aprilie 7, 2014 la 2:29 am

    Haina-l face pe om? 🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 7, 2014 la 10:04 am

      Nu, dar îl îmbracă. 🙂

    Mala a spus:
    Aprilie 7, 2014 la 9:15 am

    Excelent!

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 7, 2014 la 10:04 am

      Cam da. 🙂

        Mala a spus:
        Aprilie 7, 2014 la 12:40 pm

        Doc, revin cu încă un comentariu pentru că am întîlnit acum o zicere care se lipeşte perfect pe materialul de mai sus:
        ” Orice s-ar intampla, soarele o sa răsară şi pe strada ta.
        Şi dacă incă nu a răsărit, probabil că nu te uiţi pe geamul potrivit !! ”

          drstoica a răspuns:
          Aprilie 9, 2014 la 2:14 pm

          Corect, Mala, frumos! Sau… nu e strada potrivită și e cazul să mai încerci și altă stradă. 🙂

    iluminisme a spus:
    Aprilie 7, 2014 la 11:11 am

    ;)) happy ending !

    incredibleyoung a spus:
    Aprilie 7, 2014 la 9:54 pm

    Mi-a placut. Mi-au scapat unele cuvinte din cearta celor doi… pentru cat de scurt e…are continut. Super!! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

