Enough Said. Două hohote de râs și-un pic

Publicat pe

Enough-Said-PosterNu-s fanul comediilor romantice, m-am uitat din greșeală. 🙂 Citisem că e o comedie și-atât; abia după un sfert de oră am realizat cât e de girlie filmul ăsta. Dar e drăguț, „m-am râs” un pic. 🙂

Cu Julia Louis-Dreyfus – Elaine din Seinfeld. Aproximativ același rol din sitcom: tipa activă, isteață, amuzantă, făcând glume neintenționate, singură, amatoare de încurcături… Nu cred că va mai avea parte de altfel de roluri principale în lung metraje; așa se întâmplă, de regulă, cu actorii americani de sitcom și de soap-opera. Au trecut anii și peste ea. Vreo 15 de când s-a terminat treaba la Seinfeld. Însă Julia a rămas o prezență simpatică, foarte potrivită pentru rolul Evei din filmul ăsta.

Pentru rolul de aici, actrița a fost nominalizată la Golden Globes 2014.

Iar el e James Gandolfini (din Clanul Soprano), aflat la ultimul film pe care a apucat să și-l vadă pe ecran, anul trecut. Aici are barbă, o grămadă de burtă și mult simț al umorului. 🙂

Povestea asta e despre acceptare. Despre multele lucruri pe care le vedem din prima în viață, la ceva sau la cineva, și despre și mai multele pe care nu vrem / nu reușim să le vedem imediat. Trece timpul și ni se pare că ele apar de niciunde, că X nu era așa înainte, că s-a schimbat foarte tare. Nu, el nu s-a schimbat; n-ai avut tu ochi să vezi de la-nceput cum era pe de-a-ntregul. Sau dacă s-a schimbat, acceptă că și tu te-ai schimbat. Că realitățile noastre se modifică în permanență, a mea în mod independent de a ta și invers. E cursul natural al evoluției umane.

În fine, filmul merge când n-ai altceva mai bun de făcut. Albert (James Gandolfini) e un mucalit cu care ai sta oricând la o bere. Dar e cam târziu să faci asta, că s-a dus…

7 gânduri despre „Enough Said. Două hohote de râs și-un pic

    incredibleyoung a spus:
    Aprilie 6, 2014 la 9:46 am

    e clar ca toti suntem in continua schimbare…si acceptarea e solutia ?

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 6, 2014 la 10:14 am

      Soluția de pe cel mai înalt nivel de evoluție umană acceptarea se spune că e. Vezi Iisus, Budha, Gandhi, Mandela…

    Romana a spus:
    Aprilie 6, 2014 la 2:36 pm

    Si pe asta l-am vazut si mi-a placut mult. O comedie simpatica care ascune o mare filizofie.
    L-as recomanda cuplurilor cu probleme. 😛

    Filmul e chintesenta glumei:
    Un tip ii spune prietenului sau ca ar vrea sa se insoare, dar are o problema. De cate ori prezinta o fata familiei, mamei lui nu-i place fata. Prietenul il sfatuieste sa-si aleaga o fata care seamana cu mama lui si asa o va multumi pe mama. Dupa un timp se reintalnesc si prietenul il intreaba:
    -Ai reusit sa te insori?
    -Nu, nici atat, am facut cum m-ai sfatuit, mi-am ales o fata care seamana cu mama…
    -Si?
    -Si acuma nu o place tata!!!

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 6, 2014 la 9:17 pm

      Da, drăguț și înțelept film.
      Cred că-i potrivit pentru orice cuplu, nu doar pentru cele cu probleme. 🙂

    erys a spus:
    Aprilie 6, 2014 la 9:52 pm

    l-am vazut si mi-a placut. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

