Test de personalitate. Scurt, simplu, relevant

Publicat pe Actualizat pe

personalitateCitind poza din dreapta, e ca și cum te-ai privi puțin în oglindă. Astfel de concluzii se obțin în urma unor studii bazate pe date statistice. Fiindcă mintea umană e ceva înțeles încă în procent foarte mic. Deci, nimic nu e bătut în cuie. Dar e de luat în seamă.

Mai jos, e vorba de un gest simplu, cotidian, inconștient, care spune atât de multe despre tine.

Îi poți citi pe oameni observând cum își țin mâinile într-o atare situație. Și, în funcție de ce „citești”, li te adresezi astfel încât să-i ajuți să înțeleagă lucrurile, negândindu-te doar la tine, doar la preferințele tale în exprimare. Încerci să-ți expui punctul de vedere apelând la imaginația sau la raționamentul lor logic. La intuiția sau la analiza lor interioară, după caz.

Dezvoltă-ți capacitatea de comunicare, în general. Închipuie-ți că partenerul te iubește așa cum știe el, iar tu nu vezi, pentru că ai vrea să te iubească neapărat așa cum îți place ție. Însă partenerul chiar te iubește. În caz că vrei să aprofundezi problema asta, citește „Cele 5 limbaje ale iubirii”, de Gary Chapman (doctor în filosofie și consilier pe probleme de cuplu/familie). Dacă vrei cartea în format pdf, scrie-mi pe mail sau la contact (că tot acolo ajunge) și ți-o trimit. Dar, așa cum mi se pare normal, încurajez lectura cărții tipărite.

Acum, vezi și fă-ți testul ăsta.

21 de gânduri despre „Test de personalitate. Scurt, simplu, relevant

    illusion a spus:
    Martie 24, 2014 la 7:30 pm

    foarte tare, dar mie numi s-a potrivit o chestie: n-am talent la muzica, n-am ureche cum se zice si atat mai putin voce 😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2014 la 7:58 pm

      Nu lua mot-a-mot acele rânduri. Caută o legătură poate doar subtilă cu muzica: vorbești melodios, gesticulezi ritmat, te raportezi la muzică în diverse situații fără o legătură aparentă… Muzica are multe trăsături care se regăsesc în gândirea, în vorbirea, în comportamentul uman.

        illusion a spus:
        Martie 24, 2014 la 9:00 pm

        Dacă o luăm aşa, are sens 😀 uneori am numai muzică în cap 🙂

          drstoica a răspuns:
          Martie 24, 2014 la 9:09 pm

          De exemplu, sanscrita, chineza, aramaica și altele câteva sunt limbi matematice, muzical construite. Dacă nu aprofundăm puțin asta, nici nu ne dăm seama. Dar este incredibil cum s-au construit limbile astea, cu câtă atenție muzicală. Eu mă tot întreb cum de a fost posibil. Fiindcă, iată, limbile europene nu-s deloc născute în același fel.

            illusion a spus:
            Martie 24, 2014 la 9:12 pm

            Da, am auzit ceva despre asta la cursul de linfgvistică…

    july a spus:
    Martie 24, 2014 la 7:54 pm

    Left, bineinteles . Seara buna, Doc !

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2014 la 7:59 pm

      Seară bună și ție, July! Eu pariez, de asemenea, pe degetul stâng și pe jumătatea dreaptă a creierului. 🙂 Dar oricum ar fi, e bine. Contează doar să ne gestionăm și exploatăm corect ce ne-a dăruit natura.

        july a spus:
        Martie 24, 2014 la 8:01 pm

        Blogul de aceea mi l-am facut, sa exerseze si dreapta emisfera, nu doar analitica stanga . 😀

          drstoica a răspuns:
          Martie 24, 2014 la 8:16 pm

          A, tu te refereai la emisfera stângă, nu la degetul mâinii stângi. 🙂

    Mirela a spus:
    Martie 24, 2014 la 9:02 pm

    Left thumb, right brain = eu. Corect, as zice.

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2014 la 9:10 pm

      Și la mine la fel. Corect. 🙂

    incredibleyoung a spus:
    Martie 24, 2014 la 10:11 pm

    Right brai person…:)

    erys a spus:
    Martie 24, 2014 la 10:37 pm

    left brain person. in afara de numere, care nu-mi plac deloc, se potriveste. pesemne ca placerea pentru numere mi-a fost inlocuita de emotivitate si creativitate, ceea ce inseamna ca in dreptul degetului mare drept am o jumatate de deget stang. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2014 la 11:26 pm

      Nu e nimic nefiresc în asta. E doar o altă combinație a personalității umane. Una care te face o persoană deosebită! 🙂

    Romana a spus:
    Martie 24, 2014 la 11:48 pm

    Sa nu-ti vina sa crezi….degetele mele au fost la acelasi nivel. Adica cum e mai rau. 😛

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2014 la 11:57 pm

      Adică, și așa e bine! 🙂

    inda of wind a spus:
    Martie 25, 2014 la 2:00 pm

    Mai trebuie sa raspund? De parca n-ai sti :))

      drstoica a răspuns:
      Martie 25, 2014 la 4:39 pm

      De parcă mi-ai fi trimis vreodată degetele tale pe mail, ca să le văd și să știu. 😀

    dana alexandru a spus:
    Martie 16, 2015 la 7:34 pm

    Right brain… 🙂 bine,rau ,asta avem ,cu asta defilam.. 🙂 si mi sunt dragi si ailalti ,de pe partea cealalta :))

      drstoica a răspuns:
      Martie 16, 2015 la 10:42 pm

      Și eu tot cu aia dreaptă, preponderent. 🙂 Dar nu există mai bun sau mai rău.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

