Last Vegas Europa. Nu-i nicio greșeală :)

Publicat pe

Am văzut două filme despre care pot scrie maxim trei vorbe într-o singură postare.

anamaria-marincaEuropa Report. Un altfel de Gravity, tot din 2013. Nu cu două, ci cu șase personaje. Nu la fel de impresionant, deși oamenii e clar că s-au străduit. Baza filmului e dată de emoții de toate culorile.

Cel mai interesant aspect: e un film american science fiction, în care Anamaria Marinca (Otilia din „4 luni, 3 săptămâni, 2 zile”) joacă un rol principal. Și e foarte ok! E cea mai tare din parcarea acestei producții americane! 🙂

O echipă internațională de astronauți pleacă spre un satelit natural al planetei Jupiter, descoperit fiind faptul că e acoperit de gheață, că sub gheață mai mult ca sigur se află apă, iar acolo unde e apă, e și viață. În scenariu, românca nu e româncă. E Rosa Dasque. Sau poate o fi româncă și n-am auzit eu încă numele ăsta pe la noi. 🙂 Iar poloneza Karolina Wydra e rusoaică. Pe ea o știi din Dr. House (Dominika) ori din Crazy, Stupid, Love (Jordyn).

Nava, care se numește Europa, la fel ca și planeta către care se îndreaptă, nu întâmpină alieni de genul Alien, nici klingonieni, nici ferengi, nici romulani din Star Trek. Ajunge doar pe suprafața unui astru total necunoscut și habar n-are nimeni cât de ostil. Restul e de văzut și de simțit. Poți intra încet-încet în pielea personajelor aflate departe, tot mai departe de casă. Și ajungi, odată cu ele, la acele întrebări care, de regulă, atunci când ți le pui singur, cu îngăduință și curiozitate, ajută la propria vindecare mental-emoțională: „Cine sunt? De ce sunt aici? De unde vin?”. Repet: nu e un film cu nave fantastice, creaturi monstruoase, cu lasere și armate galactice. E o poveste care se vrea emoționantă prin trăirea personajelor.

În altă ordine de idei, dacă vrei să te plictisești un pic, dar doar un pic 🙂 , și vrei să zâmbești relaxat de câteva ori cu De Niro, Morgan Freeman și Michael Douglas, tre’ să vezi Last Vegas. Fără niciun fel de pretenții. Atât cât să-ți umpli o seară cu film, cu popcorn și cu bere ori ceai ori cola, după caz. 🙂

last-vegas

5 gânduri despre „Last Vegas Europa. Nu-i nicio greșeală :)

    Ana a spus:
    Martie 21, 2014 la 9:25 am

    Pe primul nu l-am vazut , insa iti multumesc de recomandare.
    La al doilea am ras copios si m-am foarte binedispus! 😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 21, 2014 la 7:51 pm

      Cu mare plăcere.
      Mă bucur că ți-a plăcut Last Vegas. Mie îmi place De Niro. 🙂

        Ana a spus:
        Martie 21, 2014 la 8:24 pm

        Nu se numeste „Last Vegas”? Eu asa am crezut…
        Mie-mi place si Robert de Niro si Morgan Freeman.

          drstoica a răspuns:
          Martie 21, 2014 la 8:31 pm

          Last Vegas am scris și eu. Și mai sus, și în titlu. 🙂

            Ana a spus:
            Martie 21, 2014 la 9:17 pm

            Ah…deci nu am inteles bine ☺

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

