Ești diferit? Încă un test amuzant :)

Publicat pe

testN-ai nevoie să scrii, n-ai nevoie să-ți amintești nimic pe parcursul materialului video. Doar răspunde întrebărilor unui test extrem de simplu. Nu sta să te gândești nu știu cât, că nu asta e ideea. Nu există capcane. N-ai nimic de pierdut, nimic de câștigat. Nu există răspuns corect sau răspuns greșit. Parol!

Apoi, vezi la finalul lui ce rezultate s-au obținut atunci când testul s-a făcut pe un eșantion oficial reprezentativ. Întâmplare sau așa funcționează mintea omului, în general? 🙂

29 de gânduri despre „Ești diferit? Încă un test amuzant :)

    kaligrafinusantaraonline a spus:
    Martie 12, 2014 la 6:35 pm

    love this video

      drstoica a răspuns:
      Martie 12, 2014 la 6:48 pm

      Yes, it’s funny. Our mind. 🙂

    Alisa a spus:
    Martie 12, 2014 la 6:39 pm

    Si daca nu-mi punea primele intrebari, tot New york ziceam :))) Dar imi plac testele astea 😀

    Poteci de dor a spus:
    Martie 12, 2014 la 7:53 pm

    7 am zis, New York am zis… fac parte din mulţime 😀

    Mirela a spus:
    Martie 12, 2014 la 7:55 pm

    Exact asta am zis :))) …. daca ma gandeam un pic ziceam altul, dar in prima secunda la ce sa ma fi dus gandul in afara de NY ? 😀 Adevarul e ca el e si cel mai spectaculos, nu are rival 😉

      drstoica a răspuns:
      Martie 12, 2014 la 8:42 pm

      Pe asta se și bazează testul: că New York nu are rival, deși eu nu l-am văzut în viața mea și, dacă aș face un tur al Americii, s-ar putea găsesc alte două-trei orașe care-mi vor plăcea mai mult decât cel mai cunoscut. E modul în care funcționează mintea, în general. Nu alege, ci ia ce i se dă. Ce are cea mai mare notorietate. Dacă alții, mulți, spun un lucru, înseamnă că e adevărat, zice mintea. Oare? Judecă alții fix pe aceleași criterii pe care aș judeca eu? Până la urmă, din ce punct de vedere e „cel mai tare”, așa cum zice lumea? Că nu poate fi din toate, nu?
      Aici apare educarea atenției, a concentrării pe propria persoană. Care nu se realizează nici în școală, nici în familie, din păcate… Ci prin eforturi individuale. Prin tehnici simple, dar repetitive, de tipul exercițiilor de relaxare, de stabilire a priorităților zilnice, de meditație, de dezvoltare a intuiției… Sunt doar patru exemple. Pentru a spori capacitatea de a alege, în diverse situații, ceea ce ne ajută, ne place, ne face bine, și nu ceea ce ni se dă.
      Pe astfel de alegeri de masă se bazează și spoturile publicitare.
      Și eu tot New York am zis. 🙂 Iar în secunda doi, am simțit nevoia, ca și tine, să-mi justific alegerea: „Adevărul e că….”. Ca și când văzusem personal cele mai tari 10 orașe din America, iar New York mi se păruse MIE cel mai spectaculos. 🙂
      Repet ceva ce am mai scris: în viață nu există răspunsuri bune și răspunsuri rele; răspunsuri corecte și răspunsuri greșite. Există doar răspunsuri care mă pot ajuta în mod real și răspunsuri care nu mă pot ajuta. 🙂

        Mirela a spus:
        Martie 12, 2014 la 11:04 pm

        Nici eu n-am ajuns pe acolo si nici nu cred ca o sa am ocazia. Dar il stiu din filme, e cosmopolit, e imens, are cartiere si bulevarde celebre (si pe care m-as plimba si m-as ciupi….. nu cumva visez ? 😀 ) , are o populatie cat 4 Bucuresti-uri la un loc, are o istorie captivanta (ca toata SUA de fapt), e…. cumva 🙂 Coplesitor, uite aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/New_York_(ora%C8%99)

        Si totusi, urmatorul la care m-am gandit a fost Chicago…. dar prea tarziu 😆

        PS Frumos oras NY…. of 🙂

        incredibleyoung a spus:
        Martie 13, 2014 la 11:31 am

        Tare !!:) Tot New York am zis.Ce creier dresabil am…:)) Faine teste!!!

          drstoica a răspuns:
          Martie 13, 2014 la 12:02 pm

          Dar așa cum ni l-au dresat alții în felul lor, la fel ni-l putem dresa singuri mereu în beneficiul nostru. 🙂

            incredibleyoung a spus:
            Martie 13, 2014 la 12:03 pm

            Stiu …:) e chiar amuzant creierasul cat de destept si cat de lenes e in aceeasi masura. :))

    Madalina Andreescu a spus:
    Martie 12, 2014 la 9:13 pm

    Washington DC:))

    Madalina Andreescu a spus:
    Martie 12, 2014 la 9:19 pm

    Unici suntm toti, doc, chiar tu ne zici:)
    bine ai revenit! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 12, 2014 la 10:05 pm

      Corect!
      Mersi frumos, bine te-am regăsit! 🙂

    Irina a spus:
    Martie 13, 2014 la 8:10 am

    Washington, dar data trecuta am zis 7 :))

      drstoica a răspuns:
      Martie 13, 2014 la 12:00 pm

      Ai început să ieși din rându’ lumii. 😀

        Irina a spus:
        Martie 13, 2014 la 12:58 pm

        :))

        Irina a spus:
        Martie 13, 2014 la 1:43 pm

        :)) Daca faceam testul acum 20 si ceva de ani, sigur ziceam Dallas :))

          drstoica a răspuns:
          Martie 13, 2014 la 1:47 pm

          Acum 20 și ceva de ani, probabil că testul era cu Dallas. 😀

    Țara lu’ salam stricat | Hipertensiv a spus:
    Martie 13, 2014 la 9:22 am

    […] aspect pozitiv aș fi tentat să consider faptul că, iată, Dr. Stoica mi-a lăsat aseară un comentariu în care îmi spunea că Mircea Badea a fost amendat de către […]

    iluminisme a spus:
    Martie 13, 2014 la 11:21 am

    :)) eu m-am gandit la texas :)) asta pentru ca mi-a indus ideea de animale si ferme 😛

      drstoica a răspuns:
      Martie 13, 2014 la 12:01 pm

      Când s-o face Texas oraș, merge și el. 😀

        iluminisme a spus:
        Martie 13, 2014 la 12:49 pm

        nu conteaza asta, oras ori ba, testul zice sa pun un nume de… nici nu a trebuit sa spuna ce, fiindca de la vacuta m-am gandit la texas, sa mint si sa ma gandesc la altceva?
        Dar sa fie oras, nah Dallas

          drstoica a răspuns:
          Martie 13, 2014 la 1:14 pm

          Zice: „Numește un oraș din USA”. 🙂
          Dar uite, nu te-ai gândit la Dallas, ci la prima chestie sugerată ție în mod inconștient de imaginea respectivă. Pentru tine, asta e o asociere obișnuită, există o mică ancoră instalată undeva, care te determină să faci această asociere. Ești, deci, diferită de cei mai mulți, printre care și eu 🙂 , oameni a căror cea mai puternică ancoră americană e New York. De fapt, pe asta se bazează tot testul: să ne arate ancorele mentale instalate în mințile noastre de-a lungul anilor.

    Ana a spus:
    Martie 13, 2014 la 1:44 pm

    Mi-a venit sa zic Seatle si-am schimbat brusc pe New York…deci merg cu valul 😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 13, 2014 la 1:46 pm

      😀 Mergem.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

