Am flori pentru tine, doamnă / domnișoară! :)

Publicat pe

La mulți ani, la câți nici nu ai numărat vreodată! Să fii Femeie fericită, da? Nu doar de ziua ta. Deși, în fiecare zi ar trebui să fie ziua ta! 🙂

Vă pup de 8 Martie! Pe toate, inclusiv pe cele mai dragi două femei din viața mea. Una e mama, mi-a dat-o Cineva. Pe cealaltă mi-am ales-o singur. Necondiționat, și ea știe asta. 🙂

spring

18 gânduri despre „Am flori pentru tine, doamnă / domnișoară! :)

    Poteci de dor a spus:
    Martie 8, 2014 la 7:31 am

    La mulţi ani celor două „drage” din viaţa ta! Să fie sănătoase şi mereu cu zâmbetul pe buze!

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2014 la 11:25 am

      Mulțumesc la fel! Zâmbetul e accesoriu obligatoriu în viața omului. 🙂

    july a spus:
    Martie 8, 2014 la 8:41 am

    Multumesc, Doc, de floare si urari . Sa faci fericite cele doua femei din viata ta, multi ani, la multi ani si lor !

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2014 la 11:25 am

      Mulțumesc și eu, mă străduiesc. 🙂

    Ana a spus:
    Martie 8, 2014 la 8:49 am

    La multi ani femeilor din viata ta ! 🙂
    Multumesc de floare , pupaturi si urari! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2014 la 11:25 am

      Și continuăm, că mai am. 🙂

        Ana a spus:
        Martie 8, 2014 la 4:07 pm

        Mai e? 😄

          drstoica a răspuns:
          Martie 8, 2014 la 4:08 pm

          Din belșug. Mai vrei? 🙂

            Ana a spus:
            Martie 8, 2014 la 4:12 pm

            Pai….ce crezi ? 😛

              drstoica a răspuns:
              Martie 8, 2014 la 4:17 pm

              Foarte bine, încă un buchet proaspăt și bine colorat la doamna!!! 🙂

                Ana a spus:
                Martie 8, 2014 la 4:20 pm

                😀 Multumesc mult!
                Dupa dimineata zilei de azi acest buchet aluneca pe suflet precum mierea pe felia de paine unsa cu unt… 🙂

                  drstoica a răspuns:
                  Martie 8, 2014 la 4:30 pm

                  Ok, servim și o felie de pâine cu unt și miere, plus o cană de lapte cald, abia muls de la bivoliță. 🙂

                    Ana a spus:
                    Martie 8, 2014 la 5:45 pm

                    🙂 fara unt si paine…iau lapte si miere

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 8, 2014 la 9:38 pm

                      Bun așa. După preferințe. 🙂

    incredibleyoung a spus:
    Martie 8, 2014 la 9:15 am

    Multa sanatate si fericire si fetelor tale! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2014 la 11:26 am

      Mersi frumos și la fel, neapărat! 🙂

    ninacremeneanu a spus:
    Martie 8, 2014 la 12:55 pm

    multumim de fericita !!
    ps ! eu preferam sa-mi dea cosuletul cu flori …fat frumos !!

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2014 la 4:04 pm

      Vorbesc eu cu el. Pe tot ți-l dă, nu cred că zice nu! 🙂 Există Făt-Frumos? 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

