Vrei și tu două? :)

Publicat pe

Două animale de casă. Care-și iubesc stăpânul de-l freacă și-l spală cu limba non-stop. 🙂

O așa relație de prietenie am vrea cu toții să avem, nu? Leii ăștia nu se devalorizează niciodată, indiferent cât de bun ar fi Euro! 🙂

13 gânduri despre „Vrei și tu două? :)

    illusion a spus:
    Martie 2, 2014 la 7:25 pm

    Cât de tare!!!! Vreau şi eu, dar cum nu se poate mă mulţumesc cu Cora (căţeluşa mea husky 🙂 )

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 8:01 pm

      Deci tu ai o mulțumire foarte rezonabilă, nu te plânge! 🙂

        illusion a spus:
        Martie 2, 2014 la 8:27 pm

        dar nu mă plâng, mai mult mă laud :p

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 8:29 pm

          Așa, așa. Poate, într-o bună zi, câinele tău îți face un leu. 🙂

    incredibleyoung a spus:
    Martie 2, 2014 la 7:47 pm

    Da, îl știu , l-am urmărit . Îl admir enorm . Îți dai seama cât de echilibrat e omul acesta …sau cel puțin așa cred . 🙂 Am mai văzut ceva asemănător între un om și un crocodil . Impresionant și emoționant . O prietenie de neînchipuit între două ființe atât de puternice și atât de diferite …

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 8:02 pm

      Da, ce echilibru și ce putere de comunicare a apărut în cazul amândurora.

        incredibleyoung a spus:
        Martie 2, 2014 la 8:08 pm

        Când am văzut prietenia dintre om și crocodil am rămas uimită . Nu credeam că poate exista așa ceva. Ascultand ce povestea tipul respectiv am înțeles ceva uimitor ,dar simplu , 🙂 , prietenia lor era posibilă pentru că se respectau reciproc , își respectau forța reciprocă , fiecare din ei fiind periculos în felul lui , și își acceptau diferențele și limitele .Omul înota cu crocodilul , se jucau în apă , dar omul știa când crocodilul are chef sau nu , și respecta asta. Știi , ar merge și în relațiile om-om. 🙂 Respect reciproc , admirație , acceptare reciprocă a diferențelor de construcție dar și de dispoziție …e o rețetă ,nu ? 🙂

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 8:19 pm

          Cred că e, într-adevăr, rețeta fericirii din relațiile interumane.

    inda of wind a spus:
    Martie 2, 2014 la 8:02 pm

    Parca as putea intelege ca se joaca, il ling, se alearga, asa fac animalele dar leul ala il mangaie (min 0:44 ) si din cate stiu eu asta e un obicei al oamenilor nu al leilor. Poate s-au invatat reciproc cate ceva 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 8:21 pm

      E incredibil cu câtă afecțiune sar leii pe el, dorindu-și, parcă, să vadă camera video și toată lumea cât îl iubesc de tare!
      Cu siguranță se învață lucruri în mod reciproc.

    erys a spus:
    Martie 2, 2014 la 10:07 pm

    iti dai seama ca trebuie hraniti bine bine, ca din prea multa prietenie sa nu ma manance pe mine! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 11:01 pm

      Ei nu mănâncă mult. Un ceai dimineață, un grătărel la prânz și o salată de crudități seara. 😀

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

